خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

احتمال سفر رهبر کاتولیک‌های جهان به اوکراین/ شهادت ۳ مبارز فلسطینی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان/ طرح آمریکا و متحدانش برای انتقال تانک‌های ساخت شوروی به اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۸۲۰

احتمال سفر رهبر کاتولیک‌های جهان به اوکراین، شهادت ۳ مبارز فلسطینی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و طرح آمریکا و متحدانش برای انتقال تانک‌های ساخت شوروی به اوکراین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سرویس اطلاعاتی بریتانیا از ادامه پیشروی نیروهای اوکراینی همزمان با عقب‌نشینی نیروهای روس از اطراف کی‌یف خبر داد.

-  نیویورک تایمز از طرح آمریکا و متحدانش برای انتقال تانک‌های ساخت شوروی به اوکراین خبر داد.

- سرپرست هیات اوکراینی در مذاکرات صلح با روسیه شنبه شب در برنامه‌ای تلویزیونی گفت که مسکو «به طور شفاهی» با پیشنهادات اصلی کی‌یف در این گفت وگوها موافقت کرده است.

-  مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که نیروهای روسی که در سایت چرونوبیل بودند، طی این مدت تحت تشعشعات قابل ملاحظه هسته ای قرار داشتند.

- رئیس‌جمهوری اوکراین در یک سخنرانی ویدیویی گفت که نیروهای روس در حال حاضر روی مناطق شرقی و جنوبی اوکراین متمرکز شده اند.

- مقام های استونی اعلام کردند که پناهجویان اوکراینی که از طریق کریدورهای انسانی شهر ماریوپل وارد خاک روسیه شده بودند، اکنون به داخل خاک استونی رسیده‌اند.

-  فرستاده ویژه آمریکا به یمن با تکرار برخی ادعاهای بی اساس درباره سیاست های منطقه ای ایران، مدعی نقش منفی این کشور در تحولات یمن شد.

- مقام‌های اوکراینی اعلام کردند که 765 نفر موفق به فرار از شهر محاصره شده ماریوپل شده اند.

- سه مبارز مقاومت از گروهان‌های قدس در بامداد اولین روز از ماه مبارک در شهر جنین به شهادت رسیدند.

- رهبر کاتولیک‌های جهان از احتمال سفر خود به اوکراین خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز