خبرگزاری کار ایران

بهترین برندهای تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۰۸۵

پاسخ به این پرسش که بهترین برندهای تلویزیون کدام‌ ها هستند می ‌تواند اندکی چالش برانگیز باشد. زیرا برندهای مختلف از نظر سایز، زاویه دید، بودجه، کیفیت نمایش تصاویر، آپشن‌ های جانبی و... متفاوت هستند. این موضوع سبب می گردد کاربران برای انتخاب مارک مناسب دچار سردرگمی شوند.

تلویزیون دستگاهی حساس است که اغلب افراد تمایل دارند اوقات فراغت خود را با آن سپری کنند. به همین دلیل انتخاب برندی که دارای تصاویر شفاف و قابلیت‌ های مطلوب باشد، اهمیت فراوانی دارد. در ادامه بحث تعدادی از شرکت‌ های معروف ایرانی و خارجی را که در حوزه تولید تلویزیون فعالیت می کنند، به شما معرفی خواهیم نمود. همچنین توجه داشته باشید در زمان خرابی تلویزیون لازم است برای تعمیر تلویزیون با گارانتی اقدام نمایید.

معرفی بهترین برندهای تلویزیون (خارجی)

در عصر حاضر برخی از کمپانی‌ های بزرگ خارجی نظیر ال جی و سامسونگ سهم بزرگی از بازارهای بین المللی را به خود اختصاص داده‌ اند‌. به طوری که شرکت سامسونگ موفق شده 46 درصد سهم بازار فروش تلویزیون را در اختیار بگیرد. در رتبه‌ های بعدی نیز به ترتیب کمپانی های ال جی و سونی قرار دارند. البته اخیراً بعضی از برندهای چینی مانند تی سی ال هم در بین کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده اند‌. در بین تولید کنندگان خارجی بهترین برندهای تلویزیون عبارتند از:

تلویزیون های برند سامسونگ

امروزه شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم صوتی و تصویری در سراسر جهان شناخته می‌ شود. این غول کره ‌ای اخیراً نمایشگرهای نوع QLED را با کیفیت فوق العاده روانه بازار مصرف کرده است. نقطه قوت محصولات این برند اسپیکرهای قدرتمند آن است، به طوری که نیاز به خرید اسپیکر نخواهید داشت. برای اطلاع از سایر قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های محصولات این برند می‌ توانید راهنمای استفاده از تلویزیون سامسونگ را مطالعه کنید.

تلویزیون برند ال جی

ال جی یکی از برندهای قدیمی و باسابقه کره‌ ای است که نمایشگرهای OLED آن در دسته بهترین‌ پنل ها جای می گیرند. به طوری که نمی‌ توان هیچ شرکت دیگری را پیدا کرد که از نظر فناوری ساخت پنل‌ های OLED بتواند با این کمپانی رقابت کند.

ال جی در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد و جزء بهترین برندهای تلویزیون به شمار می ‌رود. زیرا این شرکت تلاش کرده که با ارائه تکنولوژی های نوآورانه، رنگ و کنتراست جزئیات بی‌ نظیری را در تصاویر ارائه دهد.

تلویزیون های برند سونی

در عرصه تولید لوازم صوتی و تصویری برند ژاپنی سونی همواره خوش درخشیده است. محصولات این شرکت از نظر دقت رنگ در سطح کیفی بالایی تولید می ‌شوند. وجود پردازنده قوی X1™Ultimate و فناوری‌ های به روز موجب شده نمایشگر های سونی هر ساله در لیست پرفروش ‌ترین‌ ها قرار گیرند.

تلویزیون ‌های سونی معمولاً با قیمت بالایی به بازارهای بین المللی عرضه می‌ شوند. البته نرخ گران این محصولات کاملا توجیه پذیر است و به خاطر کیفیت بالای دستگاه می‌ باشد. وجود قابلیت‌ ها و امکانات متعدد موجب شده که sony در بین بهترین برندهای تلویزیون جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهد.

علاوه بر آن اغلب نمایشگرهای هوشمند سونی به سیستم عامل اندروید مجهز شده‌ اند. این امر موجب شده دستگاه های تولید شده در این شرکت ژاپنی چندین پله از رقبا جلوتر باشند. در دفترچه راهنمای تلویزیون سونی راهنمای کاملی از قابلیت ‌ها و نحوه کار با محصول آورده شده است.

تلویزیون تی سی ال 

تی سی ال برندی چینی است، البته مونتاژ محصولات آن را شرکت ایرانی مادیران بر عهده دارد. تلویزیون‌ های تی سی ال از نظر ساخت پنل در سطح کیفی بالایی قرار دارند. علاوه بر آن مدل‌ های UHD رزولوشن تصویر مطلوبی را ارائه می‌ دهند. البته بهتر است بدانید که تنوع محصولات این شرکت خیلی زیاد نیست. از ویژگی‌ های نمایشگرهای برند تی سی ال می‌ توان به سیستم عامل اندروید، گارانتی بلند مدت، صدای شفاف و کیفیت تصویر عالی اشاره کرد.

معرفی بهترین برندهای تلویزیون (ایرانی)

معمولا برندهای خارجی تلویزیون در بازار داخلی ایران با قیمت بالایی به فروش می ‌رسند. بنابراین شاید تمایل داشته باشید دستگاه خود را از بین مارک ‌های ایرانی که نرخ مناسب‌ تری دارند، انتخاب کنید. در بین تولید کنندگان داخلی بهترین برندهای تلویزیون موارد زیر هستند:

ایکس ویژن

شرکت ایکس ویژن از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه تولید تلویزیون آغاز کرد. دستگاه‌ های این برند ایرانی دارای طراحی مدرن با حاشیه‌ های بسیار باریک هستند. شرکت ایکس ویژن محصولات تولیدی خود را با بالاترین تکنولوژی روانه بازارهای داخلی کشور می ‌کند. به طوری که در صورت تمایل می ‌توانید مدل ‌های هوشمند نمایشگر را هم از این مارک محبوب برگزینید.

اسنوا

اسنوا یکی از برندهای معروف ایرانی است که محصولات خود را در محدوده قیمتی متنوعی تولید می ‌کند. این امر موجب شده کاربران با هر سطح بودجه ای بتوانند تلویزیون‌ های اسنوا را خریداری نمایند. در حال حاضر اکثر مدل ‌های تلویزیون اسنوا هوشمند هستند. نکته جالب این است که در بین مدل ‌های اقتصادی نیز می ‌توانید نمایشگرهای هوشمند را خریداری نمایید.

جی پلاس

از جمله بهترین برندهای تلویزیون جی پلاس است که محصولات خوش ساخت و در عین حال اقتصادی را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. این برند لوازم خانگی توسط شرکت ایرانی گلدیران راه اندازی شده است. محصولات کارخانه جی پلاس مجهز به قابلیت های زیادی هستند، به طوری که از نظر کیفیت و امکانات با نمونه‌ های خارجی رقابت می کنند. حتی اگر با محدودیت بودجه مواجه باشید، این امکان را خواهید داشت که از بین مدل‌ های اقتصادی، پنل‌ های نوع QLED را انتخاب کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز