خبرگزاری کار ایران

با کمترین سرمایه یک کسب و کار آنلاین داشته باش! ایده راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۰۴۲

اگر به‌دنبال شغلی با درآمد بالا و سرمایه کم هستید که وابستگی به مکان نداشته باشد، راه اندازی آنلاین شاپ یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شماست. اینستاگرام با تعداد زیادی کاربر ایرانی بستری مناسب برای فروش است.

 

اگر دوست دارید آنلاین‌شاپ داشته باشید؛ اما ایده فروش محصول در اینستاگرام ندارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. 

آنلاین شاپ چیست؟

تا چند سال پیش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسانی که قصد افتتاح فروشگاه داشتند، تهیه مکانی مناسب با پاخور خوب، بوده است؛ اما پیشرفت تکنولوژی بر تجارت هم بی‌تاثیر نبوده و اصطلاحی جدید به نام آنلاین شاپ را به‌وجود آورده است. 

فروشگاه آنلاین یا آنلاین شاپ به فروشگاهی گفته می‌شود که محصولات و خدماتش را از طریق اینترنت به مشتریان ارائه می‌دهد.

یعنی بدون نیاز به پرداخت اجاره‌های میلیونی می‌توانید کسب‌و‌کار خودتان را داشته باشید.

قبل از اینکه ذهنتان به‌سمت هزینه‌های سایت برود، باید یادآوری کنیم که راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام رایگان بوده و شما برای افتتاح پیج بیزینسی در این شبکه پولی نمی‌پردازید.

پس اگر رویای این را دارید که صاحب کسب‌و‌کار خودتان باشید، از فرصتی که اینستاگرام به شما می‌دهد، استفاده کنید. حتی اگر فروشگاه واقعی دارید و می‌خواهید دخلتان را پر کنید، افزایش فروش در اینستاگرام یکی از بهترین استراتژی‌های ممکن است.

 

انتخاب بهترین شبکه اجتماعی برای راه اندازی آنلاین شاپ

آنلاین شاپ‌ها در شبکه‌های مختلفی مثل فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام می‌توانند فعالیت کند؛ اما اینستاگرام به‌دلیل سادگی و محبوبیت، بهترین بستر برای راه اندازی آنلاین شاپ است. در ادامه به بررسی مزایای این شبکه اجتماعی می‌پردازیم:

سادگی

کارکردن با اینستاگرام بسیار ساده است و هر‌ کسی با هر سطح دانشی، می‌تواند آنلاین شاپ خود را راه‌ اندازی کند و افزایش فروش در اینستاگرام را تجربه کند.

تعداد بالا کاربران

اینستاگرام حدود ۲.۱ میلیارد کاربر دارد. هر محصولی مناسب برای هر سلیقه‌ای که داشته باشید، حتما خریدارانی برای شما پیدا می‌شود. 

فضای مناسب برای تبلیغات 

اینستاگرام یکی از بهترین بستر‌ها برای تبلیغات است؛ زیرا علاوه بر فراگیربودن این شبکه اجتماعی، ابزار‌های مناسبی برای تبلیغات در آن وجود دارد. یکی از این ابزار‌ها پلتفرم جریان است.

بدون نیاز به پرداخت اجاره

قسمت زیادی از درآمد صاحبان کسب‌و‌کار صرف اجاره می‌شود. راه اندازی آنلاین شاپ این هزینه را ندارد و پول اجاره مستقیم به سود شما اضافه می‌شود. 

بدون محدودیت زمان

دنبال فروشگاهی 24 ساعته هستید تا مشتری‌هایتان هر زمان که دلشان خواست از آن دیدن کنند؟ پیج اینستاگرام خود را تبدیل به ویترین زیبا و شبانه‌روزی اجناس‌تان کنید. 

بدون محدودیت مکان 

خریداران فروشگاه‌های حضوری مردم یک محله یا نهایتا در اوج خوش‌نامی، مردم یک شهر هستند؛ اما راه اندازی آنلاین شاپ مشتری‌های شما را یک گام فراتر می‌برد و می‌توانید روی خرید کل کشور یا حتی کل دنیا حساب کنید.

با کمترین سرمایه یک کسب و کار آنلاین داشته باش! ایده راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام

ابزار‌های تحلیلی موثر

اگر به‌دنبال اطلاعات دقیق از مشتری‌هایتان هستید، امکان این که این اطلاعات را از طریق فروشگاه حضوری به دست آورید، کم و مشکل است. اینستاگرام با تحلیل دقیق کسانی که از پیج شما دیدن می‌کنند، این اطلاعات را رایگان و با دقت بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای مثال در INSIGHT اینستاگرام دیتا‌هایی مثل سن، شهر و جنسیت مشتری‌ها را در دسترس دارید که برای تولید محتوا به شما کمک زیادی می‌کند.

با کمترین سرمایه یک کسب و کار آنلاین داشته باش! ایده راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام

ساختن رابطه قوی با مشتری

هرچه رابطه شما با مشتری‌هایتان قوی‌تر باشد، احتمال خرید آن‌ها بالاتر می‌رود و درصد کمتری از 

آن‌ها محصولات رقبا را انتخاب می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی به شما در ساخت رابطه صمیمی کمک زیادی می‌کنند.

 برای مثال با استفاده از استوری‌های اینستاگرام می‌توانید افراد را به پشت صحنه برندتان ببرید، آن‌ها را از روزمرگی‌هایتان باخبر کنید و با اشتراک‌گذاری موضوعاتی که برایتان جالب است، خودتان را به آن‌ها معرفی کنید.

بهترین ایده های فروش محصول در اینستاگرام

اگر به‌دنبال ایده فروش محصول در اینستاگرام هستید، 11 مورد زیر را بررسی کنید:

لباس زنانه و مردانه

نیاز همه افراد به لباس و علاقه رو به افزایش به مد و فشن باعث شده تا یک آنلاین شاپ لباس ایده‌ای عالی به‌نظر برسد.

لباس بچه‌گانه

بچه‌ها چراغ خانه هستند و هر‌کسی سعی در تهیه بهترین لباس‌ها را برای فرزندانش دارد. راه اندازی آنلاین شاپ لباس بچه فرصت عالی برای کسب درآمد است.

هدایای مناسبتی

«به نظرت هدیه چی واسش بخرم؟»

این سوالی است که همه ما حداقل یک‌بار پرسیدیم یا به آن جواب داده‌ایم. باکس‌های مناسبتی این مشکل را حل می‌کنند به همین جهت طرفداران زیادی دارند. اگر سلیقه خوبی دارید و تقویم هم در نزدیکی شماست، مناسبت‌های مهم را علامت زده و شروع به چیدن باکس با آن موضوع کنید.

کیف‌ و‌ کفش

هر کمد لباسی چند کیف و کفش در خود دارد. اگر این دو محصول را با هم ست کنید و محتوای خوبی از آن‌ها بسازید، افزایش فروش در اینستاگرام را تجربه خواهید کرد.

اکسسوری

اکسسوری و زیورآلات یکی از بهترین ایده‌ها برای فروش هستند. اگر بتوانید خلاقیت را هم چاشنی کار کنید، حتما افزایش فروش در اینستاگرام در انتظار شماست.

فروش مکرومه

ویدئو‌های فراوانی برای آموزش مکرومه‌بافی در سطح اینترنت وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از این ترند روز استفاده کنید و از صندل‌های زیبا گرفته تا تزئینات دکوراسیون را درست کنید.

میوه خشک خانگی

تهیه میوه خشک کار چندان سختی نیست و در خانه به‌راحتی انجام می‌شود. پس اگر به‌دنبال فروش میان‌وعده‌ای پرطرفدار و البته مفید هستید، این گزینه را فراموش نکنید.

ظرف

نیاز ظرف در هر خانه‌ای احساس می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد. می‌توانید از این ایده برای راه‌اندازی کسب‌و‌کارتان استفاده کنید

وسایل آرایشی، بهداشتی و مراقبتی

یکی از جذاب‌ترین خرید‌ها برای هر خانمی وسایل آرایشی بهداشتی و مراقبتی است. با تولید محتوای مناسب می‌توانید شاهد افزایش فروش در اینستاگرام‌ باشید.

ترشی خانگی

اگر کسب‌و‌کاری با سرمایه کم می‌خواهید و در ترشی انداختن مهارت دارید، این ایده برای شما عالی است. با ترشی‌های خوشمزه جیبتان را پر کنید.

 

لوازم جانبی موبایل

امروزه موبایل بخش جدانشدنی از زندگی همه ماست بنابراین وسایل جانبی این دستگاه هم طرفداران زیاد و فروش بالایی دارد.

راز افزایش فروش در اینستاگرام

هر ایده‌ای را که برای فروش محصول در اینستاگرام انتخاب کردید، راز افزایش درآمد در این شبکه، انتخاب پیج‌های مناسب برای تبلیغات است.

اگر میلیون‌ها هزینه کنید؛ ولی صفحه خوبی را برای تبلیغ انتخاب نکنید، در‌ واقع سرمایه‌تان را در آب ریخته‌اید. برای مثال، اگر پیج لباس زنانه دارید و تبلیغات خود را به بلاگر فوتبالی دهید، این تبلیغ به احتمال زیاد برای شما نتیجه دلخواهی نخواهد داشت. پس در قدم اول حواستان به مرتبط‌بودن پیج خودتان با پیج منتشرکننده تبلیغ باشد.

قدم بعدی بررسی نرخ تعامل، تعداد فالوور‌های واقعی و در نهایت گرفتن ارتباط درست با ادمین پیج است. این کار را اگر به‌درستی انجام ندهید ممکن است انتخاب پیج مناسب حتی تا ده‌ها روز طول بکشد. تازه اگر موفق شوید با توجه به شلوغی دایرکت پیج‌های بزرگ، با افراد ارتباط درستی بگیرید.

چاره کار این است که به یک پلتفرم تبلیغاتی مثل جریان اعتماد کنید تا تمام این کار‌ها را برای شما انجام دهد و در آخر گزارش کاملی از عملکرد کمپینتان در اختیار شما بگذارد. 

جریان لیستی بلند بالا از پیج‌ها و افراد تاثیرگذار دارد که می‌توانید از نظر معیار‌های مختلف، آن‌ها را مقایسه کرده و با توجه به بودجه‌تان بهترین پیج‌ها را انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز