خبرگزاری کار ایران

تور کیش از شهرهای مختلف ایران چقدر برای مسافر آب می‌خورد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۱۷۴

تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی در بین ایرانیان است. این شهر به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی و تفریحی متعدد مورد استقبال قرار می‌گیرد و سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. تور کیش از شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود. در هر شهری که اقامت داشته باشید، محدودیتی برای خرید تور کیش ندارید. می‌توانید به یکی از آژانس‌های گردشگری مراجعه نمایید یا به صورت آنلاین اقدام به خرید تور کنید. هزینه تور کیش به عوامل متعددی بستگی دارد. زمان سفر، نرخ بلیط هواپیما و هزینه رزرو هتل، از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت تور کیش هستند. کیش آب‌وهوایی گرم و شرجی دارد و این هوا در تابستان کمی آزاردهنده می‌باشد. از این رو­، بهترین زمان برای سفر به کیش دو فصل پاییز و زمستان است. هزینه سفر در این دو فصل بالاتر بوده و باعث گران‌تر شدن تور کیش می‎شود. علاوه بر این، مهم است که چه نوع پروازی را برای سفر انتخاب می‌کنید و قصد دارید در چه هتلی اقامت داشته باشید. 

 

تور کیش از مشهد

تور کیش از مشهد، پرفروش‌ترین تور کیش پس از تهران است. از این رو، تعداد پروازها و تورها بسیار بالا بوده و امکان انتخاب‌های متعدد را  در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. هر بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید تور موردنظر خود را پیدا کنید و یک سفر هیجان‌انگیز را تجربه نمایید. تور کیش از مشهد از 2 میلیون و ششصد هزار تومان به ازای هر فرد شروع می‌شود. این هزینه برای 4 شب  اقامت در یک هتل 2 ستاره می‌باشد. اقامت در هتل 3 ستاره حدود 3  تا 3.5 میلیون تومان و هتل‌های 5 ستاره­، 4.5 تا 7 میلیون تومان هزینه دارد. هتل ترنج، بهترین و گران‌ترین هتل کیش است. این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی داشته و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. تور 4 روزه کیش از مشهد با اقامت در هتل ترنج، مبلغی حدود 10  میلیون تومان را شامل می‎شود. 

تور کیش از شهرهای مختلف ایران چقدر برای مسافر آب می‌خورد؟

تور کیش از اصفهان

تور کیش از اصفهان به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می‌شود که نوع هوایی آن طرفداران بیشتری دارد. روزانه بیش از 4 پرواز از اصفهان به مقصد کیش انجام می‌شود. حداقل قیمت تور کیش از اصفهان 2 میلیون و چهارصد هزار تومان به ازای هر فرد می‎باشد. این مبلغ برای 4 شب اقامت در یک هتل دو ستاره دریافت می‌گردد. اقامت در هتل‌های 3 ستاره هزینه بالاتری دارد و چیزی حدود 2.5  تا 3 میلیون تومان را شامل می‌شود. اقامت در هتل‌های 5 ستاره از 4 میلیون تومان شروع شده و به 6 میلیون تومان نیز می‌رسد. برای 4 شب اقامت در هتل ترنج کیش باید چیزی حدود 9 میلیون تومان هزینه کنید.   

تور کیش از شهرهای مختلف ایران چقدر برای مسافر آب می‌خورد؟

تور کیش از تبریز

تعداد پروازهای کیش از تبریز کمتر از تهران، مشهد و اصفهان است. اگر به دنبال تور ارزان‌تر هستید باید زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کنید و در یک هتل اقتصادی اقامت داشته باشید. تور کیش از تبریز از 3 میلیون و سیصد هزار تومان به ازای هر فرد شروع می‌شود. با پرداخت این هزینه امکان اقامت در یکی از هتل‌های 2 ستاره کیش را دارید. اقامت در هتل‌های 3 ستاره چیزی حدود 3.5 تا 4 میلیون تومان برایتان آب می‌خورد. اقامت در هتل‌های 5 ستاره نیز 5  تا 7 میلیون تومان را شامل می‌شود. تور 4 روزه کیش از تبریز با اقامت در هتل ترنج در حال حاضر چیزی حدود 9 میلیون تومان است.  

تور کیش از شهرهای مختلف ایران چقدر برای مسافر آب می‌خورد؟

تور کیش از کرمان

تور کیش از کرمان، قیمت ثابتی ندارد. آژانس‌های گردشگری معمولا تورهای خود را با قیمت‌های متفاوت ارائه داده و این فرصت را به مسافران می‌دهند که با توجه به بودجه خود، گزینه مناسب را انتخاب نمایند. ارزان‌ترین تور کیش از کرمان در حال حاضر چیزی حدود 2 میلیون و ششصد هزار تومان می‌باشد. با پرداخت این هزینه می‌توانید به مدت 4 شب در یکی از هتل‌های 2 ستاره کیش اقامت داشته باشید. اقامت در هتل‌های 3 ستاره هزینه بالاتری دارد و چیزی حدود 3 میلیون تومان در می‌آید. اقامت در هتل‌های 5 ستاره از 4  میلیون تومان شروع می‌شود و به 6 میلیون تومان نیز می‌رسد. تور 4 روزه کیش از کرمان با اقامت در هتل ترنج در حال حاضر چیزی حدود 8 میلیون و دویست هزار تومان است.  

تور کیش از شهرهای مختلف ایران چقدر برای مسافر آب می‌خورد؟

تور کیش از بندرعباس

تور کیش از بندرعباس از 2 میلیون و دویست هزار تومان به ازای هر فرد شروع می‌شود. این هزینه برای اقامت در یک هتل 2 ستاره به مدت 4 شب دریافت می‌گردد. اقامت در هتل‌های 3 ستاره هزینه بالاتری دارد و چیزی حدود 3 میلیون تومان درمی‌آید. اقامت در هتل‌های 5 ستاره از 4 میلیون تومان شروع می‌شود و به 6 میلیون تومان نیز می‌رسد. تور 4 روزه کیش از بندرعباس با اقامت در هتل ترنج در حال حاضر چیزی حدود 9 میلیون تومان برایتان آب می‌خورد.

 

تور کیش یکی از پرطرفدارترین و البته گران‌ترین تورهای داخلی ایران است که تقریبا در تمامی ماه‌‌های سال برگزار می‌شود و طرفداران بسیاری نیز دارد. قیمت تور کیش در دو فصل پاییز و زمستان گران‌تر از 6 ماهه اول سال است. قیمت‌های عنوان شده در این مقاله بر اساس تورهای نیمه دوم اسفندماه و برای یک  سفر 4 روزه برآورد شده‌اند. اگر تعطیلات نوروز را برای سفر انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری بابت تور کیش بپردازید. در  تعطیلات، سفر به کیش با استقبال بالایی روبرو بوده و تعداد مسافران نیز بیشتر می‌شود.  از این رو، هزینه بلیط هواپیما و حتی قیمت هتل‌ها به میزان قابل توجهی افزایش می‎یابد.

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، شما این فرصت را دارید که آژانس‌ گردشگری موردنظر خود را انتخاب کنید و در هر شهری که حضور دارید­، تور کیش را از همان شهر خریداری نمایید. تعدادی از آژانس‌های گردشگری، از جمله کایت، امکان خرید تور کیش را از شهرهای مختلف ایران برای مسافران فراهم کرده و خدمات خوبی را نیز به آنان ارائه می‌دهند. کایت امکان خرید اقساطی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در صورتی که قصد سفر به کیش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به وب‌سایت آژانس گردشگری کایت با آدرس www.kite.ir بزنید و زمان برگزاری تورها و شرایط آ‌ن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید با شماره 02175097700 تماس بگیرید و با کارشناسان کایت در مورد تور موردنظر خود مشورت نمایید.  

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز