خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پژوهش:

برگزاری نخستین همایش دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۰۲

یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه توسعه فعالیت های پژوهشی و آموزشی، تجاری سازی دستاوردها و ایجاد تعامل بین فعالان حوزه صنعت و دانشگاه است.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری البرز گفت: سعی شده است تا در نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی استان ساز پیوند صنعت و دانشگاه که مهترین رویکرد دولت تدبیر و امید است اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا در کرج، بی بی عصمت سرفرازی در جلسه «هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش» استانداری البرز، اظهار داشت: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه توسعه فعالیت های پژوهشی و آموزشی، تجاری سازی دستاوردها و ایجاد تعامل بین فعالان حوزه صنعت و دانشگاه است.

وی افزود: در این راستا اداره کل آموزش و پژوهش استانداری البرز مقدمات برگزاری نخستین همایش دستاوردهای پژوهشی و فناوری را تدارک دیده است و در هفته پژوهش شاهد اجرا و برگزاری آن در استان خواهیم بود.

سرفرازی گفت: در این همایش سعی شده است تا پیوند بین صنعت و دانشگاه حفظ شود و کلیه ظرفیت های تحقیقاتی و علمی استان به منصه ظهور گذاشته شود.

شایان ذکر است، آیین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان ۱۷ لغایت ۱۹ آذرماه در قالب نمایشگاه دستاورد های صنعتگران و پژوهشگران دانشگاهی در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز