خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیر کل امور بانوان استانداری البرز:

کشور، نیازمند اندیشه‌های نو و جوانان آینده‌نگر است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۳۷

در دولت تدبیر و امید، اعتقاد براین است تا از فرصت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف به خوبی استفاده شود.

برای رشد و توسعه جامعه توجه به جوان گرایی باید در کشور نهادینه شود.

به گزارش ایلنا در کرج، سرپرست مدیر کل امور بانوان استانداری البرز، با بیان این مطلب، در نشست تخصصی که در جمع تعدادی از دانشجویان ورودی سال ۹۳-۹۴ دانشکده‌های استان البرز، با اشاره به اهمیت نقش جوان در توسعه و سازندگی کشور اظهار داشت: کشوری که از نیروی جوان و بالنده برخوردار نباشد، قطعا به پویایی دست نخواهد یافت.

بی‌بی‌عصمت سرفرازی، با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اعتقاد براین است تا از فرصت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف به خوبی استفاده شود تصریح کرد: ما نیازمند اندیشه‌های نو و جوانان آینده نگر، آرمان گرا، پرتحرک، با امید وبا انگیزه هستیم.

سرپرست امور بانوان استانداری البرز با اشاره به سخنان رئیس جمهور تصریح کرد: نقد دانشجویی زیبایی دیگری دارد. دانشجو نقدش بی‌غل و غش است. دانشجو آنچه در دل دارد و می‌فهمد تبیین می‌کند و نشاط دانشگاه به همین است.

سرفرازی در ادامه گفت: دانشجو خود مظهر انرژی امید و ابتکار است ولی هنر در مقابلش قرار می‌گیرد این پویایی چندین برابر می‌شود زیرا هنرمند تلاش می‌کند به عمق موضوعات پی ببرد و هنرمندان جامعه ایران اسلامی توجه کنند که هنر آفرینی یک ارزش است و بایستی این ارزش‌ها در راستای ارزش‌های اسلامی و اعتقادی ما باشند.

وی با اشاره به تمثیل ملکه بلقیس خطاب به دختران دانشجو و حضور زنان در عرصه‌های مختلف افزود: تمثیل ملکه بلقیس دریچه‌ای از حضور زن در عرصه سیاست و حکومت داری است.

سرفرازی با تاکید بر اینکه کسب قله‌های بلند علمی جزء با تلاش و هموار نمودن فکر و اندیشه و خلاق جوان ایرانی تحقق نمی‌یابد، افزود: این‌ها سرمایه‌های بزرگ کشور هستند و باید با بها دادن به خواسته‌های اصولی آن‌ها در صحنه‌های مختلف کشور حضور فعال داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز