خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز:

دولت تدبیر و امید، برنامه‌ها و رویکردهای ویژه‌ای برای بانوان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۶۰

با همکاری دستگاه‌های متولی از جمله دفتر اداره کل بانوان استانداری البرز، بنیاد نخبگان، اداره کل آموزش و پرورش بزرگداشت و جایگاه مقام دختران برگزار می شود.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرزگفت: با همکاری دستگاه های متولی، بزرگداشتی در تجلیل از جایگاه مقام دختران البرزی برگزار شود؛ در این بزرگداشت، دختران از انتظارات‌شان به مسئولان خواهند گفت.

به گزارش ایلنا در کرج، بی بی عصمت سرفرازی با بیان این مطلب در جلسه ستاد هماهنگی هفته دولت اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید برنامه ها و رویکردهای ویژه ای برای بانوان دارد با همکاری دستگاه های متولی از جمله دفتر اداره کل بانوان استانداری، بنیاد نخبگان، اداره کل آموزش و پرورش، بزرگداشت و جایگاه مقام دختران برگزار می شود.

وی افزود: با در نظر گرفتن جایگاه خانواده و زنان در سند چشم انداز ۱۴۰۴، برنامه های توسعه ای کشور از جمله برنامه پنجم توسعه و با توجه به رویکردهای دولت تدبیر و امید در حوزه زنان و جوانان در این مدت کوتاه با همکاری کارشناسان حوزه زنان و خانواه به تحلیل وضعیت موجود در استان می پردازیم.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرزگفت: ضمن تدوین خط مشی، اهداف کلی و راهبردها تدوین خواهد شد.

سرفرازی با بیان اینکه توانمندی های جامعه زنان استان بسیار قوی است، تأکید کرد: موضوع بانوان و خانواده نباید به عناوین و موضوعات خاص محدود شود؛ بلکه با برنامه ریزی صحیح از توانمندی ها و قابلیت های جامعه زنان استان البرز در فرایند توسعه همه جانبه و متوازن حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: باید ضمن توجه به ضعف ها نگاهی عمیق به فرصت ها و نقاط قوت داشت.

سرفرازی گفت: در این راستا با تشکیل کمیته احصاء نیازمندی های آموزشی زنان و خانواده، حقوقی، کارآفرینی، بانوان فرهیخته، دانشگاهی و توانمند استان، کمیته های نهادهای آموزشی و مشارکت اجتماعی زنان، کمیته ورزش و جوانان و… را در دستور کار و برنامه ها داریم.

سرپرست اداره کل امور بانوان استانداری البرز در پایان تصریح کرد: امید است گامی موثر در راستای ارتقاء و رفع مشکلات فراروی جامعه زنان استان برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز