خبرگزاری کار ایران

شهردار مشکین دشت:

ساخت و سازهای غیر مجاز خط قرمز مدیریت شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۳۰

شهردار مشکین دشت با تاکید بر اینکه ساخت و ساز غیر مجاز خط قرمز ما است، گفت: وظیفه شهرداری جمع آوری و جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز است. سقف ششم به هیچ عنوان مجاز نیست و سقف پنجم هم در حال مدیریت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، علی سلگی ظهر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در نشست خبری که با حضور اعضای شورای شهر مشکین دشت در شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکین دشت به دلیل زمین ارزان، مورد توجه سازندگان است که با افزایش جمعیت روبه رو شده است.

وی افزود: نبود زیر ساخت های لازم می‌تواند مشکل ساز باشد که با همت مدیریت شهری برای حل این مشکلات تلاش خواهد شد.

سلگی با اشاره به طرح شهربان گفت: این طرح که سیاست شورای شهر است در زمینه کنترل سد معبر و ساخت و سازها برنامه ریزی شده و خوشبختانه طی چند ماه گذشته نظارت خوبی داشته است.

شهردار مشکین دشت با تاکید بر اینکه ساخت و ساز غیر مجاز خط قرمز ما است، گفت: در سال گذشته، تخریب تعدادی سقف ششم انجام شده است که این اقدام شهرداری طبق قانون است.

وی افزود: وظیفه شهرداری جمع آوری و جلوگیری از این گونه تخلفات ساخت و ساز است. سقف ششم به هیچ عنوان مجاز نیست و سقف پنجم هم در حال مدیریت است.

سلگی در ارتباط با ناوگان حمل‌ونقل شهری اظهار کرد: در زمینه حمل نقل عمومی ۹ دستگاه اجاره خواهد شد. ۶ دستگاه اتوبوس به مشکین دشت تعلق گرفته است که ۳ دستگاه تحویل و ۳ دستگاه دیگر به زودی به ناوگان اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: پایانه کریم آباد یکی از پروژه های شهرداری است که موجب تسهیل حمل و نقل عمومی این نقطه کم برخوردار خواهد شد.

سلگی با عنوان اینکه در سال جاری حدود ٧ مورد پروژه شهری افتتاح خواهد شد، ادامه داد: پروژه احداث درمانگاه سپاه تا اجرای اسکلت سازه انجام شده است.

شهردار اضافه کرد: زمین پروژه به متراژ حدودی دوهکتار طبق نظر شورا به بخش تخصصی تبدیل می‌شود و طبق وعده داده شده، ۱۸ ماه پس از عقد قرارداد سازه ساخته و به بحث تجهیز خواهیم رسید.

این مسئول مدیریت شهری به مشکلات شهرک بعثت پرداخت و گفت: در برنامه صد روزه یکی از اقدامات انجام شده، ایجاد فضای سبز، کفپوش، ترمیم و آسفالت و روشنایی بلوار ملاصدرا است که پیگیری و انجام شده. این نمونه جزو شش مورد تجهیز معابر پرتردد از لحاظ روشنایی خواهد بود.

شهردار مشکین دشت خبر داد که در نزدیکی ابراهیم اباد بوستانی به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع ظرف ۴ تا ۵ ماه اینده به مرحله افتتاح خواهد رسید.

وی افزود: بحث الحاق مپنا و اکومال در حال پیگیری است و روال قانونی آن در حال انجام است. شورا و شهرداری مشکین دشت در حال رسیدگی به این موضوعات است.

شهردار مشکین دشت تاکید کرد: در زمینه نشاط شهروندی در حوزه فضای سبز و فضاهای فرهنگی، ورزشی اقدامات و طرح های خوبی در نظر گرفته شده است که تمام سنین و جنسیت ها با توجه به نیاز خود امکان استفاده را خواهند داشت برای مثال پارک کودک که زمینه خوبی برای آموزش ترافیکی کودکان است امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید. همچنین سرای بانوان طرح ریزی های پروژه انجام شده و نیازمند زمین مناسب برای شروع پروژه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز