خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز:

محصولات با کیفیت و استاندارد ایرانی، قابل رقابت در عرصه جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۲۰

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی بوده و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد آئینی در بازدید از یک واحد تولیدی البرز که جزو بزرگترین واحد‌های تولیدکننده در خاورمیانه محسوب می‌شود، ضمن تمجید از کیفیت محصولات ایرانی، آن را قابل رقابت در عرصه جهانی دانست.

مدیرکل استاندارد استان البرز، گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملا می توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت داشته و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز در ادامه افزود: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی بوده و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

مدیرکل استاندارد استان البرز در انتها گفت:با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تایید صلاحیت آسیا اقیانوسیه گردید، زمینه‌ های ورود به بازار‌های جهانی و تجارت با دنیا توسط خدمتگزاران ملت در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز