خبرگزاری کار ایران

سرمایه‎گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی حمایت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۱۰۵

مجری تامین برق مراکز استخراج رمز ارز شرکت توانیر گفت: از سرمایه گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی‌ها حمایت می‌شود.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، هادی سفیدمو در نشستی با مجری و کارشناسان دفتر شناسایی و جمع آوری برق‌های غیرمجاز استخراج رمزارز شرکت توزیع برق مشهد با تأکید بر لزوم ساماندهی و توسعه صنعت رمزارز در کشور گفت: شرکت توانیر از سرمایه گذاری‌های قانونی در این حوزه حمایت کرده و آمادگی دارد تا برق مورد نیاز مراکز استخراج رمز ارز مجاز را با تعرفه‌های مصوب تامین کند.

سفیدمو افزود: با توجه به آثار هاویینگ، لازم است تا دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوط به حوزه رمز ارز به روز‌رسانی شود و در این زمینه از نظرات و پیشنهادات کارشناسان و فعالان این حوزه استفاده خواهد شد.

بر اساس دستورالعمل‌های موجود سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر در حوزه تولید رمز ارز فعالیت کنند.

مجید حسن نژاد مجری رمز ارز توزیع برق مشهد نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت اقدامات حوزه رمزارز در شرکت توزیع برق مشهد گفت: در حال حاضر، شرکت توزیع برق مشهد اقدامات متعددی برای شناسایی و برخورد با استخراج غیرمجاز رمزارزها انجام داده و با همکاری سایر دستگاه‌ها، از جمله دادستانی، نیروی انتظامی و اداره جرم یابی، با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

بنابراین گزارش در این نشست، چالشها و راهکارهای مربوط به این حوزه در سطح کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ابراز امیدواری شد با همکاری و همدلی دستگاه‌های ذی ربط، این پدیده نوظهور در کشور ساماندهی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز