خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تشریح شد:

آخرین وضعیت جایگاه‌های عرضه بنزین/ ۹۷ درصد جایگاه‌های سوخت در مدار

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۶۵۰

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: اکنون بیش از ۹۷ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در مدار سرویس قرار دارند و شرایط عادی و نرمال است، از ۱۸۰ جایگاه شهر تهران نیز شاید تنها ۳ یا ۴ جایگاه مشکل داشته باشد.

جعفر سالاری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین وضعیت سامانه هوشمند سوخت اظهار داشت: در ساعات اولیه ایجاد اختلال در سامانه کارت هوشمند سوخت و سوخت‌گیری با کارت ما نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کردیم و اکنون تقریبا تمام ۴۲۰۰ جایگاه عرضه بنزین در مدار سرویس قرار دارند و توزیع سوخت بوسیله کارت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل جایگاه‌های سوخت کاملا برطرف شده، افزود: اکنون بنزین با همان نرخ ۱۵۰۰ تومانی به متقاضیان عرضه می‌شود و غیرفعال بودن برخی جایگاه‌ها در سراسر یا مربوط به سوختن هارد، خراب بودن تلمبه‌ها و یا انجام تعمیرات است و ربطی به اختلال پیش آمده در سامانه ندارد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تاکید کرد: اکنون بیش از ۹۷ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در مدار سرویس قرار دارند و شرایط عادی و نرمال است، از ۱۸۰ جایگاه شهر تهران نیز شاید تنها ۳ یا ۴ جایگاه مشکل داشته باشد، در کل مشکلی برای توزیع سوخت نداریم و تاکید ما نیز روی سوخت‌گیری بوسیله کارت است که اکنون در حال اجرا است.

وی درباره روند ایمن‌سازی برای جلوگیری و تکرار مجدد اختلال در سامانه گفت: پدافند غیر عامل روی این موضوع کار می‌کند و اکنون توزیع سوخت بوسیله کارت با نرخ ۱۵۰۰ تومان و همچنین با نرخ آزاد ۳ هزار تومانی در حال انجام است.

سالاری‌نسب یادآور شد: این بار نسبت به دفعه گذشته جایگاه‌ها خیلی سریعتر وارد مدار و سرویس عملیاتی  شدند و توزیع به موقع انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز دوشنبه ۲۷ آذرماه در پی حمله سایبری به سامانه سوخت کشور؛ عرضه بنزین به مردم دچار اختلال شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز