خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

اهتمام دولت، برگزاری انتخاباتی قانونمند است

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۳۵۱

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: اهتمام دولت، برگزاری انتخاباتی قانونمند است و مجریان انتخابات باید بر اساس مرقانون و با پرهیز از اعمال سلیقه مراحل مختلف انتخابات را با دقت انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جهرم، هادی پژوهش جهرمی که صبح امروز درنشست مشترک با روسای کمیته‌های هشتگانه ستاد انتخابات جهرم سخن می گفت، عملکرد این ستاد را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در حوزه های اجرایی و امنیتی خوب عمل کرده و  همه ما وظیفه داریم با تمام توان انتخاباتی باشکوه که در شان نظام جمهوری اسلامی باشد، برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد: دقت و صیانت از آرای مردم جزو وظایف لاینفک مجریان قانون است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید اهتمام ویژه در این زمینه داشته باشند تا خدشه ایی در امر برگزاری انتخابات وارد نشود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مردم پشتوانه قوی در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب و همین امر دشمنان نظام را به زانو در آورده است، خاطرنشان کرد: بی‌تردید حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در دو انتخابات 7 اسفند بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام خواهد شد.

پژوهش جهرمی شرکت مردم در انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در فضایی امن ایجاد کرد و ملاک عمل دولت در انتخابات ۷ اسفند ماه مُرقانون است تا بدون هیچگونه حب و بغضی انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: دولت تدبیر و امید به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، برای برپایی انتخاباتی سالم، بی طرفانه و به دور از هر گونه جانبداری از گروه و یا جناح خاصی تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

در ابتدای این نشست صحرائیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم گزارشی از تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیرامون برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس‌خبرگان‌رهبری و دهمین دوره مجلس‌شورای اسلامی درحوزه شهرستان جهرم بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز