خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آب منطقه ای استان تخیص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۹۳۱

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آب منطقه ای استان تخیص یافت.

به گزارش ایلنا، داریوش حسن نژاد روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اظهار داشت :۱۱ مصوبه با ۱۳ پروژه در سفر ۱۹ آذر ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان نهایی شد که ۱۰ پروژه اجرایی شده و برای مابقی نیز سه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی با اشاره به اختصاص پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آب منطقه ای در استان ، بیان کرد : از این مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای سد تاج امیر، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای سد کمندان، ۴۰۰ میلیارد ریال آبرسانی شهر بروجرد، ۱۰۰ میلیارد ریال عالی محمود و مابقی برای طرح های مختلف لحاظ شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اینکه ۹۰۰ هکتار زمین پایین دست سد حوضیان از مجموع یک هزار و ۵۰۰ هکتار آماده بهره برداری شده است ، تصریح کرد: یکی از طرح های نیمه تمام ایستگاه پمپاژ دشت جایدر است که از مجموع یک هزار و ۹۰۰ هکتار، یک هزار و ۵۰۰ هکتار آماده بهره برداری شده و برای مابقی نیز ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

به گفته وی شبکه سد مروک، آبرسانی به ازنا، و آبگیری سدهای تاج امیر و کمندان به عنوان مصوبه دور اول سفر اجرا شده اند.

حسن نژاد به ساخت سد معشوره اشاره کرد و گفت: مجوز ماده ۲۳ سد پارسال تصویب شده و در صورت تامین اعتبار طی سه سال بهره برداری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز