خبرگزاری کار ایران

با حضور معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی آبفا کشور؛

از تاسیسات آب و فاضلاب آبفا شیراز باز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۳۳۹

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آبفا کشور ضمن بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب شیراز گفت: آنچه من امروز دیدم نشان از یک مدیریت و همکاری هدفمند، جهادی و با جدیت بود.

به گزارش ایلنا، مسعود علویان صدر خدمت در جهت سقایی مردم را یک فرصت ویژه دانست و اظهار داشت: همانطور که مرحوم نمازی تامین آب سالم را اولیت دانست، کارکنان شرکت آبفا شیراز نیز بایستی از این توفیق خدمتگزاری به نحو احسن استفاده کنند و آب آشامیدنی سالم را به دست مردم برسانند.

وی ادامه داد: ایجاد درآمد پایدار در چارچوب اقتصاد آب و  استفاده از ظرفیت فروش پساب یک فرصت بالقوه است که شرکت مهندسی آب و فاضلاب به تمام شرکت ها توصیه و تأکید می کند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به کلانشهر شیراز از روند اجرایی تصفیه خانه های فاضلاب شماره ۱ و ۲ شیراز، مخزن حسین آباد، تصفیه خانه شرق صدرا، تصفیه خانه در حال ساخت غربی صدرا، پکیج غرب صدرا، تله متری و شبکه فاضلاب گلستان شمالی بازدید کرد.

طی این بازدید که با همراهی معاونین و جمعی از مدیران انجام شد بهمن بهروزی، مدیرعامل آبفا شیراز به تشریح عملکرد و اقدامات انجام‌شده در شرکت آب و فاضلاب شیراز پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز