خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان مرکز فارس:

با هر گونه کشت و زرع و برداشت آب در اراضی بند بهرام سد ملاصدرا برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۵۳

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: با هر گونه کشت و زرع و برداشت آب در اراضی منابع ملی بند بهرام سد ملاصدرا در شهرستان اقلید به شدیدترین شکل ممکن برخورد می شود.

به گزارش ایلنا،  ابراهیم ابراهیمی افزود: شرکت آب منطقه ای سال گذشته  با تدابیر خاصی در مدیریت منابع آب به خصوص انسداد تعداد ۲هزار و ۷۸۹ حلقه چاه غیر مجاز  قدم های مثبتی برداشت که  قابل تقدیر است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ادامه داد: با هر گونه کشت و زرع و برداشت آب در اراضی منابع ملی بند بهرام سد ملاصدرا در شهرستان اقلید به شدیدترین شکل ممکن برخورد می شود.

 کرامت الله کریمی مزیدی معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت با قدردانی از قوه قضاییه، نیروی انتظامی و اداره کل منابع طبیعی استان در راستای اجرای عملیات رهاسازی اراضی منابع ملی بند بهرام سد ملاصدرا گفت: ادامه و استمرار تثبیت حاکمیت اراضی ملی و نیز حفظ و صیانت از منابع آب دولت بر عهده یکایک ما است، لذا همه هم و غم خود را بایستی بکار گیریم.

عضو هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای اضافه کرد: میانگین بارش استان فارس تا صبح امروز ۱۹۴ میلیمتر است که نسبت به میانگین بلند مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد کاهش داشته است، لذا مدیریت منابع آب و برخورد با تخلفات آبی از اولویت های این شرکت است.

در ادامه جلسه شهرام منصوری فرماندار شهرستان اقلید نیز در بیاناتی از هر گونه اقدام و آمادگی برای برخورد با تخلفات حوزه آبی شهرستان بویژه اراضی ملی بند بهرام سد ملاصدرا از طریق طرح در شورای تامین ابراز آمادگی کرد.

گشت زنی مشترک ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و گروه های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه ای فارس با مساعدت نیروی انتظامی و همچنین تهیه گزارش تخلف و ارسال به محاکم قضایی و نیز ممانعت از سوخت رسانی احتمالی به دستگاههای موتورپمپ غیر مجاز از دیگر تصمیمات جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز