خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مطرح کرد؛

پرداخت بیش از هشت هزار میلیارد ریال به واحدهای اقتصادی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۸۰۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت : بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل به واحدهای دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، با اشاره به روند پرداخت این تسهیلات در استان، اظهار کرد: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل به واحدهای دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان اضافه کرد: تا پایان خردادماه قطعاً بیش از ۹۰ درصد این منابع به متقاضیان پرداخت و استان وارد فاز جدیدی از پرداخت تسهیلات اختصاص داده خواهد شد.  

محمدی به تشریح عملکرد کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در باب پرداخت این تسهیلات توضیحاتی را ارائه و موانع، راهکارها و پیشنهادات آنان استماع شد.

رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور نیز ضمن قدردانی از مجموعه مدیران دستگاه‌ها و بانک‌های عامل استان لرستان و بویژه تعامل معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به عنوان رییس کمیته استانی تبصره ۱۸ و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به عنوان دبیر تبصره ۱۸ استان برای اقدامات و نظارت دقیق و کسب رتبه برتر در این خصوص، عملکرد مطلوب لرستان در این حوزه را حاصل همدلی و هماهنگی مناسب دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل دانست و افزود: در صورت پرداخت ۷۰ درصد منابع در هر حوزه، بلافاصله منابع سال ۱۴۰۲ برای آن حوزه واریز و ابلاغ خواهد شد.

"سیدسجاد پادام" ابراز امیدواری کرد که لرستان همچنان در پرداخت سایر منابع اختصاص داده شده پیشتاز و الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی قول مساعد داد که ضمن پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه، با تمام توان پیگیر رفع موانع بوده و از هیچ کوششی برای استفاده بهینه استان لرستان از تسهیلات اختصاص داده شده فروگذار نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز