خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری لرستان:

نیروهای مسلح برای همه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان امیدآفرین هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۴۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت : نیروهای مسلح نه‌تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان امیدآفرین هستند.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح لرستان که در قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان برگزار شد، اظهار داشت: روز ارتش، روز اقتدار، غیرت و افتخار است و تجمع امروز نیروهای مسلح مصداق بارز لبیک به ندای آسمانی قرآن است که فرمود با قوای نظامی خود را تقویت کنید که به وسیله آن به دل دشمنان خدا و دشمنان خود ترس، رعب و وحشت بیندازید.

وی در تشریح ویژگی‌های بارز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، افزود: مکتبی بودن، تعهد، دل در گرو اسلام، قرآن و دین داشتن، غیرتمندی و وفاداری آنها نسبت به نظام جمهوری اسلامی، ملت و ایران اسلامی مهمترین ویژگی نیروهای مسلح ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه ویژگی بارز دیگر نیروهای مسلح ایران اسلامی مردمی بودن آنهاست، گفت: نیروهای مسلح به خادم مردم بودن افتخار می‌کنند. امروز تمام دنیا در برابر قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود آورده است.

وی نیروهای مسلح را پرچم افتخار ایران اسلامی دانست و افزود: شما ارتشیان رهروان شهیدان صیاد شیرازی‌‎ها، سلیمانی‌ها، کشوری‌‎ها، بابایی‌‎ها، چاغروندها و ... هستید که در راه اعتلای مملکت، جان خود را تقدیم کردند.

یاوری به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و با بیان اینکه این عملیات تنها جلوه کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی بود، گفت: این عملیات فقط یک سیلی و تنبیه کوچک بود. اگر بخواهیم از رژیم غاصب صهیونیستی انتقام خون شهدا و مظلومیت زنان و کودکان آواره غزه را بگیریم تمام استکبار، استعمار و ایادی آنها را باید نابود کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه بعد از عملیات «وعده صادق» دیگر شاهد رجزخوانی و غرور رژیم صهیونیستی نیستیم، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی با امام حسین (ع) عهد و پیمان بسته‌اند و هیچ قدرتی نخواهد توانست رهروان راه حسین متوقف کند.

وی گفت: نیروهای مسلح ایران خار چشم مستکبران و  زمینه‌ساز تحقق وعده الهی و ظهور منجی هستند و ما به وجود چنین شیرمردانی افتخار می‌کنیم.

رژه موتوری نیروهای مسلح استان لرستان با حضور مسؤولان لشکری، کارکنان ارتش از جمله یگان تیپ ۱۸۴ شهید فتح‌الهی، تیپ ۲۸۴ شهید رستمی، آمادگاه مهماتی شهید الماسیان و سایر نیروهای مسلح استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز