خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

حلقه اصلی رشد تولید و توسعه اقتصادی در کشور با کار و تلاش کارگران میسر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۱۲

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگرند گفت: حلقه اصلی رشد تولید و توسعه اقتصادی در کشور با کار و تلاش کارگران میسر می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز دوشنبه بیستم فرودین ماه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته کارگر با بیان اینکه مهمترین محور برنامه های هفته کار و کارگر کارهای فرهنگی است اظهار کرد: یکی از مهمترین ارکان رشد تولید که منجر به مهار تورم در کشور می‌شود، قشر زحمتکش کارگری است که به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند. 

وی به ترویج فرهنگ کار و تلاش برای حضور مردم در حوزه اقتصاد کشور تاکید کرد و افزود: چرخ تولید و توسعه اقتصادی هر چه با حضور مردم به حرکت در آید کاهش تورم و  حل مسائل معیشتی را برای عموم مردم به ارمغان می آورد که باید در این زمینه همه ارکان نظام با همراهی و همدلی مردمی فرهنگ سازی شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: استفاده از ایده ها و برنامه ای شاخص فعالین اقتصادی به ویژه کارگران و کارفرمایان و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط برای برگزار کردن برنامه های هفته کار و کارگر می تواند بر بهتر برگزار کردن این هفته تاثیر گذار باشد.

ناصری نیا بیان کرد: کارفرمایان ارتباط مستقیمی با کارگران دارند بنابراین ظرفیت آنان در تقدیر و تجلیل از کارگران، همچنین برگزاری برنامه های هفته کارگر متناسب با شأن و منزلت کارگران در محیط کارخانجات و شرکتها لازم و ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبین خدمات نظام و دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: خدمات و اقدامات دولت و نظام باید به درستی به مردم اطلاع رسانی شود و اگر چه تحریمها فشارهایی را بر کشور تحمیل کرده اما خدمات گسترد های دولت برای کمتر نمودن فشار اقتصادی انجام داده از جمله طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه که گردش مالی خوبی در کشور و در استان انجام شده و یک تحرک اقتصادی خوبی رخ داده که این اقدام بی نظیر بوده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در پایان به برگزاری برنامه های هفته کارگر اشاره کرد و اظهار داشت: با همراهی و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی مرتبط و تشکل های کارگری و کارفرمایی برنامه های فرهنگی، ورزشی، دیدار با خانواده های شهدای کارگر، دیدار با با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و ... در استان برگزار می شود  که در کنار این برنامه های روتین برنامه های شاخصی نیز توسط شهرستان ها با همکاری واحدهای اقتصادی برگزار خواهد شد.

در ابتدای این جلسه اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر نظرات ، پیشنهادات و برنامه های خود را در این هفته تشریح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز