خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله استان خبرداد؛

اختصاص بیش از 140 هزار تن آرد در سال 1402 برای زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۴۰

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 140 هزار و 738 تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان در سال 1402 تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ولی اله زمانی، امروز با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های 40 کیلویی است، اظهار کرد: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان و مردم عزیز زنجانی رسیده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، با اشاره به اینکه 4 هزار و 820 تن آرد خام روستایی در سال گذشته توزیع شده است، گفت: برای بیش از 480 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 115 هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است.

وی، تصریح کرد: بیش از 13 هزار و 600 تن آرد نوع یک و نوع دو برای تولید نان لواش، بربری، سنگک و تافتان به واحدهای نانوایی سطح استان زنجان اختصاص یافته است.

زمانی، با بیان اینکه حدود20 هزارتن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت 12 هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های 665 و 900 تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز