خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

آزادگان جهان به طوفان الاقصی پیوستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۷۶

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: قیام جهانی در شهرهای مختلف جهان را تا پیش از روز قدس در سراسر عالم شاهد بودیم اما امروز به طور حتم همان شهرها به گونه دیگری با طعم راهپیمایی روز جهانی قدس به میدان خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین تصریح کرد: طوفان الاقصی همان طوفان الاحرار است، یعنی آزادگان جهان به این طوفان پیوسته اند.

وی با تاکید بر اینکه امسال حرکت روز جهانی قدس متفاوت تر از سال های گذشته بود، اظهار کرد: تفاوت از این جهت که در ماه های گذشته بدترین جنایت ها در طول تاریخ بشریت را صهیونسیت ها مرتکب شدند و این خشم هر انسانی، حتی غیرمسلمانان را نیز برانگیخت.

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی ادامه داد: تفاوت دیگر آن بود که سرداران، مستشاران و مدافعان حرم ما در طول سال های گذشته به شهادت رسیدند و تفاوت خاص اینکه استان ما هم یک شهید گرانقدر و مدافع حرم دیگری را، یعنی شهید علی آقابابایی را در روزهای گذشته تقدیم کرد و امروز نیز در مراسم راهپیمایی روز قدس توسط مردم دارالمومنین تشییع شد و همه اینها ما را وادار می کند که وظیفه ای را که داریم به انجام برسانیم.

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، تصریح کرد: این عید برای کسانی عید است که خداوند روزه و نمازهایشان را قبول می کند و البته هر روزی که آدم گناه و معصیت نکند، آن روز عید خواهد بود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امیدواریم به سفارش رهبر معظم انقلاب که فرمودند "این نمازها یکجا و منسجم برگزار شود"، نماز را به تفرقه و تشدد نگذرانیم چرا که مشکل شرعی پیش می آورد.

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، خاطرنشان کرد: سالروز شهادت آیت الله سید محمد صدر و خواهر دانشمندش شهیده بنت الهدی توسط رژیم بعث عراق، شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی به دست منافقین آمریکایی و صهیونیستی، شهادت شهید قدس سرلشگر پاسدار محمد رضا زاهدی و شهید قدس سردار رحیمی و شهید قدس علی بابایی و دیگر همرزمان شهدای اخیر را نیز گرامی می داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز