خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم تهران در مجلس:

طوفان الاقصی تزلزل رژیم غاصب صهیونیستی را به اثبات رساند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۱۷

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: طوفان الاقصی تزلزل رژیم غاصب صهیونیستی را به اثبات رساند و روز قدس، روز تجمیع ظرفیت آزادی خواهان علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی است.

به گزارش ایلنای گلستان، منوچهر متکی  در مراسم راهپیمایی روز قدس در گرگان گفت: بیش از یک قرن قبل، با حمایت دولت خبیث انگلیس و در ادامه، آمریکای جنایت کار، تشکیل رژیم جعلی، منحوس و متجاوز صهیونیستی، در قلب جهان اسلام هدف گذاری و زمینه چینی شد.

متکی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جهت گیری‌های درست بنیانگذار کبیر انقلاب، برای زدودن این غده سرطانی، روز جهانی قدس پایه گذاری شد.

وی افزود: امام راحل، تمامیت خواهی غرب و آمریکا را به هم زد و امروز استقلال خواهی، آزادی خواهی، عدالت طلبی و ظلم ستیزی، به خواسته‌ای جهانی تبدیل شده است.

متکی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانش، هم صحنه سیاسی و نظامی و هم سرمایه گذاری‌ها روی افکار عمومی جهان را باختند، گفت: بسیج جهانی علیه این رژیم جعلی اکنون پدیده جدیدی شده است.

وی افزود: جنایات وحشیانه و حمله به مرکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی، ناشی از همین شکست و آشفتگی است واین ننگ را نمی‌توانند پاک کنند. توفیق از آن مقاومت و آزادی خواهان است و این واقعیت و وعده الهی، دور نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز