خبرگزاری کار ایران

کنترل 3600 ناوگان اتوبوسی در استان البرز توسط کارشناسان حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۸۲

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از نظارت و کنترل سه هزار و 600 ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان حمل و نقل این اداره‌کل طی اجرای طرح راهداری نوروزی امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، پیمان بختیاری با اشاره به اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در سطح محورهای مواصلاتی استان همزمان با سفرهای نوروز سال جاری اظهار کرد: از ابتدای این طرح (24 اسفند 1402 تا 15 فروردین 1403) به طور میانگین روزانه 180 و در مجموع سه هزار و 600 دستگاه ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک بازرسی و کنترل شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای ایمنی در تردد ناوگان اتوبوسی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، توسط این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در پایانه‌ مسافربری شهید کلانتری، پاسگاه‌های پلیس راه و در طول محورهای مواصلاتی در ایام اجرای طرح نوروزی انجام شد.

این مسئول بیان کرد: بیشترین تخلف احصا شده در بازدیدهای انجام شده در خصوص تجهیزات ایمنی بوده که تذکرات لازم به رانندگان و شرکت‌های مسافربری ارائه شد که درصورت مشاهده مجدد این تخلفات، متخلفین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز