خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

ثبت بیش از ۳۰ میلیون تردد در جاده های فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۸۶۰

فرمانده انتظامی استان از ثبت تعداد ۳۰ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۶۱ تردد در جاده های استان طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رهام بخش حبیبی، اظهار داشت: پلیس در نوروز سال ۱۴۰۳ با شعار "آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت"، در راستای تامین و ارتقا امنیت و آرامش مردم و خدمت رسانی مضاعف به مردم و مسافران نوروزی همه تلاش خود را به کار بست.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس نیز با راه اندازی گشت های خودرویی، موتوری و پیاده و بکارگیری کلیه نیروها در سطح استان، اقدام به تأمین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تشریح اقدامات و عملکرد پلیس استان در ایام نوروز در بازده زمانی ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ ، تصریح کرد: طی این مدت با کاهش ۱۴ درصدی وقوع سرقت و همچنین افزایش ۳۳ درصدی کشفیات سرقت در استان فارس مواجه بودیم؛ ضمن اینکه در این راستا ۷۰۳ سارق نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حبیبی با اشاره به آمار وقوع تصادفات برون شهری در سطح استان فارس در این مدت، گفت: در تصادفان برون شهری، آمار متوفیان ۳۲ درصد کاهش و آمار مجروحان و خسارتی نیز به ترتیب ۱۴ و ۴ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: در حوزه درون شهری نیز با کاهش ۴۳ درصدی متوفیان، کاهش ۲۱ درصدی تصادفات خسارتی و افزایش ۲۵ درصدی تصادفات جرحی روبرو بوده ایم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در جمع کل تصادفات به وقوع پیوسته در سطح استان فارس طی این بازده زمانی، با کاهش ۱۰ درصدی تصادفات روبرو بودیم و متوفیان نیز ۳۴ درصد کاهش داشته است.

سردار حبیبی گفت: در ایام نوروز، ۳۰ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۶۱ تردد در جاده های استان فارس ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۶درصدی روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ایام نوروز بیش از ۲ هزار خدمات مشاوره ای در مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس فارس و همچنین دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها به مردم و مسافران نوروزی ارائه شده است.

سردار حبیبی در پایان از تعامل و همکاری مردم شریف استان و همچنین مسافران نوروزی با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت ایام تعطیلات نوروز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز