خبرگزاری کار ایران

اصفهان، میزبانی شایسته برای تشییع پیکر شهید زاهدی

شرایط متفاوتی برای ادامه مسیر جبهه مقاومت باز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۶۳۵

استاندار اصفهان گفت: برای تشییع پیکر پاک سردار شهید «محمدرضا زاهدی» در اصفهان می‌کوشیم میزبان شایسته‌ای باشیم و جلوه‌ای دیگر از پایداری و انسجام مردم برای آزادی قدس شریف را به دنیا مخابره کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در دیدار با خانواده سردار شهید محمدرضا زاهدی افزود: شهید زاهدی مقارن با دورانی به شهادت رسید که غزه، مظلوم‌تر از همیشه در مقابل دیدگان جهان از جنایت‌های بی‌امان رژیم صهیونیستی شرحه شرحه می‌شود.

 وی ادامه داد: باید بتوانیم از ظرفیتی که امروز به‌واسطه خون این شهید در جامعه ما جاری و ساری می‌شود، شرایط متفاوتی را برای ادامه مسیر جبهه مقاومت باز کنیم.

 مرتضوی ادامه داد: این شهید سرافراز در طول عمر بابرکت خود که سراسر افتخار و مجاهدت است؛ مسیری را پیمود که گویا سال‌ها در انتظار شهادت و ملحق شدن به دوستان و همرزمان شهیدش بود.

 استاندار اصفهان با اشاره به سال‌ها پایداری و ایستادگی این شهید والامقام بر مسیر و باور خود، اظهار کرد: اگر فیض شهادت نبود چه چیزی می‌توانست پاسخگوی رشادت‌ها و دلیری‌های شهید زاهدی قرار بگیرد.

 مرتضوی افزود: از این بابت به این شهید سرافراز و خانواده ایشان تبریک می‌گوییم و امیدواریم آرمان والای او با مجاهدت‌های فرماندهان جبهه مقاومت و به برکت خون شهدا استمرار یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز