خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبرداد؛

کاهش ۶۳ درصدی تعداد جان باختگان تصادفات در جاده‌های گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۲۶

رئیس پلیس راه گلستان گفت: تعداد جان باختگان ناشی از تصادفات در جاده‌های گلستان نوروز امسال ۶۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ محمود شهرکی گفت: در طرح نوروزی امسال تعداد جان باختگان تصادفات فوتی در صحنه ۱۱ نفر و نوروز سال گذشته ۲۹ نفر بوده است. متاسفانه در اکثر سوانح رانندگی نوروزی سال گذشته و نوروز امسال افراد بومی نقش داشتند.

رئیس پلیس‌ راه گلستان اضافه کرد: نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته شاهد کاهش ۵ درصدی تردد مسافران در جاده‌های استان بوده‌ایم که بیشترین مسافر از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران و تهران داشتیم که بیشترین میزان توسط مسافران تهرانی بوده است.

شهرکی با اشاره به محور اولنگ رامیان به آزادشهر گفت: به دلیل سیلاب این مسیر به صورت رسمی از سمت دو استان گلستان و سمنان مسدود شده است. به نظر می‌رسد این مسیر تا دو سال آینده نیز بازگشایی نشود.

شهرکی گفت: وضعیت جاده‌های شمالی استان اصلا خوب نیست و در محور داشلی‌بروم به سمت مراوه تپه یکی از محو‌های پرخطر است که در صورت انحراف خودرو، شاهد واژگونی و پرتاب خودرو خواهیم بود. مسیر کوهستانی نیز نیاز به رسیدگی دارد و باید برای این مسیر نیز فکری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز