خبرگزاری کار ایران

دومین جشنواره هنرهای نوری مشهد از فردا آغاز به کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۱۳

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دومین جشنواره هنرهای نوری مشهد سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ در بوستان کوهسنگی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف اسماعیل‌زاده در خصوص این جشنواره اظهارکرد: در این دوره جشنواره بیش از ۴۰ اثر نوری با ۱۵۰ المان درحوزه بوستان کوهسنگی، از ساعت ۱۹ و۳۰ دقیقه به نمایش در می‌آیند.

وی افزود: جشنواره شامل بخش‌های مختلفی از جمله بازی، علم، مسابقات فرهنگی ویژه کودکان، رویدادهای هنری و برنامه‌های متنوع دیگر است.

اسماعیل زاده با اشاره به استفاده از طرح‌های اسلیمی و المان‌های مرتبط با ماه رمضان در این جشنواره، گفت: بخش‌هایی از داستان ضامن آهو نیز به صورت روایت‌های نوری به نمایش درخواهد آمد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این جشنواره در فضایی ۶ هکتاری برگزار می‌شود و مشابه آن در کشور سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در تراز جشنواره‌های بین‌المللی است، گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و به رخ کشیدن هویت ایران اسلامی به مخاطبان است.

اسماعیل زاده از برگزاری جشنواره از ساعت ۱۹ تا ۲۳ خبر داد و گفت: جشنواره تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت و به جز ایام لیالی قدر، در تمام شب‌ها فعال خواهد بود.

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که با برگزاری این جشنواره، نشاط و شادابی را در جامعه افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز