خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان‌ها:

عقد تفاهم‌نامه با مرکز پژوهش‌های مجلس، موجب تقویت توان علمی و مدیریتی شوراها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۹۶۸

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: عقد تفاهم‌نامه با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی موجب تقویت توان علمی، پژوهشی و مدیریتی شوراهای شهر و روستا می‌شود.

به گزارش ایلنا، شهرام دبیری در نطق پیش از دستور خود در اجلاس بیست و ششم این شورا از ضرورت برنامه‌ریزی برای دو سال باقیمانده از دوره ششم شورای عالی استان‌ها، سخن گفت و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در دو سال باقی مانده با یک برنامه ریزی صحیح کار را ادامه دهیم. قرار بر این شده تا مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس برنامه‌ای دو ساله تدوین کنند تا چشم انداز این مدت را ترسیم کنند و به اهداف دست پیدا کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی استان‌ها، موضوع مدیریت یکپارچه شهری را در اولویت بگذارند و بر روی آن کار و مطالعه کنند که با یاری خداوند متعال بتوانیم در مجلس دوازدهم آن را در اولویت قرار دهیم و با تصویب مدیریت یکپارچه شهری شاهد این باشیم که شهرداری‌ها و شوراها جایگاه واقعی خود را در مدیریت کشور، پیدا کنند.

دبیری در پایان از عقد تفاهم‌نامه با مرکز پژوهش‌های مجلس در اجلاس بیست و ششم خبر داد و عنوان کرد: با حضور دکتر بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس امروز عقد تفاهم‌نامه با این مرکز را در دستور کار داریم که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های بسیار خوب این مرکز به ویژه در حوزه‌های تخصصی آموزشی و پژوهشی استفاده کنیم و قطعاً این تفاهم‌نامه شروع همکاری ما است که موجب تقویت توان علمی، پژوهشی و مدیریتی شوراهای شهر و روستا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز