خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شیراز خبرداد؛

آزادی ۳ گروگان در عملیات ضربتی پلیس شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۲۲

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در یک عملیات ضربتی پلیس، 3 گروگان صحیح و سالم آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزادش ایلنا، سرهنگ فرج شجاعی، بیان کرد: بامداد امروز بیست و ششم بهمن‌ماه در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهرک "رکن آباد" شیراز و متواری شدن گروگانگیرها، بلافاصله شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری "30 رکن آباد" در بررسی‌های اولیه مطلع شدند فردی 26 ساله با تهدید سلاح گرم با ورود به منزل مردی 80 ساله، وی و 2 فرزند 40 و 45 ساله‌اش را گروگان و با همکاری دوستش(راننده) با سواری پژو پارس به منزل خود می‌برند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: ماموران انتظامی سریعا تحقیقات خود را آغاز و مخفیگاه گروگان‌گیرها را شناسایی و با حضور به موقع در محل، موفق شدند در کمتر از یک ساعت گروگان‌ها را صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان آزاد کنند.

سرهنگ "شجاعی" با بیان اینکه در این خصوص یک نفر گروگانگیر (راننده) دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر همدستش که قبل از حضور پلیس متواری شده بود ادامه دارد، تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد علت گروگانگیری اختلافات ملکی بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز