خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد؛

اتمام اعتبار تمامی مجوزهای کسب‌وکار کاغذی در استان مرکزی تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۶۰

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: تمامی مجوزهای کسب‌وکار کاغذی قدیمی در این استان تنها تا پایان سال جاری دارای اعتبار است و پس از این تاریخ اعتبار این مجوزها به اتمام خواهد رسید. همچنین از سال آینده خدمات دولتی و بانکی به صاحبان این مجوزها ارائه نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، سعید ملااسماعیلی افزود: صاحبان مشاغل دارای مجوز کسب‌وکار قدیمی کاغذی می‌توانند در فرآیندی سریع و ساده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجوز کاغذی خود را به مجوز الکترونیک تبدیل کنند تا از سال آینده بتوانند از خدمات دولتی و بانکی بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه صدور مجوزهای کاغذی با مهر و امضای اشخاص و خارج از فرایند درگاه ملی مجوزها غیرقانونی و جرم است، ادامه داد: ثبت درخواست و صدور تمامی مجوزهای الکترونیک کسب‌وکار هم اینک به صورت کاملاً متمرکز از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس www.Mojavez.ir انجام می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اظهار داشت: تمامی افرادی که از درگاه ملی مجوزها درخواست صدور مجوز کسب‌وکار کنند تحت حمایت کامل قانون قرار دارند و میزان اهمیت این فرایند برای نظام حکمرانی اقتصادی کشور بسیار بالا و حائز جایگاه ویژه‌ای است.

ملااسماعیلی تصریح کرد: اهمیت این موضوع به اندازه‌ای است که چنانچه صادرکنندگان مجوزهای کسب‌وکار پس از گذشت مدت زمان مندرج در درگاه ملی مجوزها، مجوز آنها بدون دلیل قانونی صادر نشود، با ثبت شکایت در این درگاه مجوز آنها به طور خودکار و بدون بررسی مجدد توسط دستگاه صادرکننده مجوز، صادر می‌شود.

وی بیان داشت: از ابتدای سال 1386 موضوع بهبود محیط کسب‌وکار از مسیر ساماندهی شیوه صدور مجوزها در کشور، در چندین قانون مصوب از سوی مجلس شورای اسلامی، در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر این موضوع مورد توجه بیشتری واقع شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز