خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

بهره برداری از ۱۹ واحد صنعتی در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۴۵

فراهم آوری اشتغال مستقیم برای بیش از ۱۲۰۰ نفر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۱۹ واحد صنعتی استان با حضور مقامات کشوری و استانی بصورت نمادین به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید سرتیپی بیان کرد: ۱۹ واحد صنعتی در استان  با سرمایه‌گذاری ۳۱ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۲۵۷ نفر در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها عمدتا در زمینه‌های صنایع نساجی و سلولزی، صنایع غذایی، قطعه و ماشین سازی و ... فعالیت می‌کنند.

سرتیپی، افتتاح طرح توسعه کارخانجات نساجی خوی و قند میلاد مهاباد را از مهمترین طرح‌های آماده افتتاح استان آذربایجان‌غربی در دهه فجر امسال اعلام کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان این مطلب که ۱۱ طرح از ۱۹ طرح مذکور در ارومیه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: سه طرح در مهاباد، دو طرح در خوی، یک طرح در تکاب، یک طرح در سلماس و یک طرح دیگر در شهرستان نقده افتتاح می‌شود.

سرتیپی گفت: از هفته دولت تا دهه فجر امسال ۸۰ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۷۸۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای سه هزار و ۷۴۶ نفر صادر و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده تعداد ۴۶۸ فقره جواز تاسیس برای ایجاد طرح‌های جدید صنعتی و یا توسعه‌ای با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ هزار و ۶۰۷ نفر صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز