خبرگزاری کار ایران

به دلیل بارش برف و یخبندان؛

مدارس برخی شهرهای آذربایجان غربی در نوبت صبح غیر حضوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۹۶۸

بارش برف و یخبندان موجب غیر حضوری شدن مدارس برخی شهرستان های آذربایجان غربی شد.

به گزارش ایلنا، آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: روز سه‌شنبه با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس نوبت صبح در برخی شهرستانها از جمله چایپاره، شوط، پلدشت و چالدران غیر حضوری است.

همچنین،فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی چالدران، با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و عشایری و نیز تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهری در شهرستان شوط، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

گفتنی است؛مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش ارس پلدشت، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستاهای قنات باقر بیگ، قره کندی، بسطام، کسیان، بادکی، مارقشه، خانقاه چورس، قنات میرزا جلیل، چورس، حسین بگلو، حاجیلار ،علی آباد، بابل آباد و شهرک بابل آباد، حسین آباد،کامل آباد، مساکن مهر و میرزاحسام، با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد؛ آموزش در سایر مدارس روستایی، در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: همچنین آموزش در مدارس ابتدایی شهری چایپاره با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز