خبرگزاری کار ایران

برف‌روبی و بازگشایی همه معابر و خیابان‌های شهرک‌های صنعتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۷۰۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از برف‌روبی و بازگشایی کلیه معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با مشارکت و همکاری شرکت‌های خدماتی، واحدهای تولیدی، مسئولان و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان بازدید از آخرین وضعیت معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: خوشبختانه با لطف و رحمت الهی، شاهد بارش برف سنگین در سطح استان بودیم که ارتفاع برف در برخی از مناطق شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از 60 سانتیمتر نیز رسیده بود.

وی ادامه داد: از همان آغاز بارش برف، کارگروه مدیریت بحران شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای بازگشایی معابر و خیابان‌های شهرک‌های صنعتی در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بسیج عمومی، بازگشایی معابر با همکاری شرکت‌های خدماتی، واحدهای تولیدی و مسئولان و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن این شرکت از همان صبح روز یکشنبه آغاز شد که جا دارد از زحمات تمامی مدیران شرکت‌های خدماتی و مدیران واحدهای تولیدی که با در اختیار قراردادن انواع ماشین آلات و دستگاه‌های سنگین، شرکت شهرک‌های صنعتی را در برف‌روبی معابر یاری رساندند، تشکر و قدردانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار داشت: طی چند روز گذشته تلاش شد با حضور و بازدید میدانی از شهرک‌های صنعتی استان، مدیریت و بازگشایی معابر به نحو مطلوبی به سرانجام برسد که خوشبختانه در حال حاضر، امکان تردد و عبور و مرور وسایل نقلیه در همه شهرک‌های صنعتی امکان پذیر بوده و بازدیدهای میدانی به منظور تسهیل تردد واحدهای تولیدی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز