خبرگزاری کار ایران

شهردار رباط کریم خبرداد؛

آغاز تقویت روح نشاط شهروندی با اجرای پروژه‌های ورزشی/ کلنگ اجرای ۷ پروژه شاخص ورزشی بر زمین خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۹۸

شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه شاخص ورزشی در شهر رباط‌کریم با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال به همت مدیریت شهری، گفت: این پروژه‌ها با توجه به توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهر و در راستای توسعه سرانه‌های ورزشی و ارتقا نشاط شهروندی تعریف شده است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط‌کریم، حمیدرضا اله‌یاری در حاشیه آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی در سطح شهر، گفت: امروز توفیق آن را داشتیم که در آستانه یوم‌الله نهم دی ماه، آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف ورزشی در سطح شهر با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی و مدیران شهری برگزار شود.

وی با اشاره به حوزه ورزش به عنوان یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های توجهات و نیازهای شهر رباط‌کریم، افزود: از آغاز شروع خدمت به شهروندان شریف رباط‌کریم، مقوله ورزش و ارتقا سرانه‌های آن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها ما در مدیریت شهری بود و با بررسی و مطالعات صورت‌گرفته، پروژه‌های ارزنده‌ای در این راستا تعریف شد.

شهردار رباط کریم ضمن تقدیر از همراهی و مساعدت شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان در راستای تسریع در آغاز این پروژه‌ها، بیان‌کرد: امروز این خبر خوب را برای شهروندان عزیز رباط‌کریم داریم که کلنگ ۷ پروژه شاخص ورزشی در راستای توسعه سرانه‌ها، تقویت نشاط شهروندی و بهره‌مندی بیش از پیش شهروندان از امکانات ورزشی بر زمین زده و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

اله‌یاری با اشاره به اعتبار پیش‌بینی‌ شده ۱۵۰۰ میلیاردی برای اجرای این ۷ پروژه، تصریح‌ کرد: این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی چند منظوره، احداث خانه کشتی، احداث بوستان آموزش و ترافیک، زمین چمن مصنوعی بوستان معلم، زمین چمن مصنوعی محله سفیدار، زمین چمن مصنوعی بوستان گل‌ نرگس و زمین چمن مصنوعی بوستان فخرالملوک است که انشالله با تلاش و کار جهادی تمامی همکاران در زودترین زمان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز