خبرگزاری کار ایران

با صدور فراخوانی؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برای حضور در اجتماع نهم دی از مردم دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۸۲

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور فراخوانی از مردم استان خواست در اجتماع حماسی بزرگداشت نهم دی ماه حضور پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در فراخوانی با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، از مردم استان برای حضور در مراسم این روز دعوت کرد.

در متن این فراخوان آمده است:

«یوم‌الله 9 دی، پاسداشتِ بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه‌ آمریکایی - صهیونیستی است که به قصدِ ضربه‌زدن و استحاله نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خلل در صفوف ملت و شکاف بین امت و امامت طراحی و به صحنه نمایش آورده شد ولی با تجلی دست قدرت الهی و سیلیِ محکم نسل سوم و با بصیرت انقلاب و با حضور بی‌نظیرِ مردم شکست خورد.

ذات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با بی‌ثبات‌سازی، تجاوز و توطئه سرشته شده و حملات جنون‌آمیز پس از شکستِ عملیات طوفان‌الاقصی و ترور سردار پرافتخار و الهام‌بخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سید رضی موسوی»، هم‌رزم دیرین شهید قدس و فلسطین حاج قاسم سلیمانی در آستانه سالروز شهادت ایشان، تداوم فتنه‌گری‌های نظام سلطه در منطقه و استمرار خطای راهبردی رژیم آپارتاید برای خروج از باتلاق خودساخته برای ترمیم آبروی از دست رفته خویش است.

بی‌شک تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی و آمریکا، آگاهی از جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن و همچنین بصیرت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌‌ای(مد ظله العالی) و ایستادگی برآرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

اکنون  در چهاردهمین سالروز یوم الله حماسه تاریخی و  ماندگار نهم دی و در راستای گرامیداشت خیزش مردم قزوین در هفتم دی ماه 57 (نگینی درخشان بر پیشانی مردم انقلابی قزوین)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین  ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافزار اسلام، سردار صبور «سید رضی موسوی» به پیشگاه حضرت ولی‌عصر، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی، از آحاد مردم  شهیدپرور استان قزوین  دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و مسئولانه در برنامه‌های گرامی‌داشتی که در هفته بصیرت  در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد، یک بار دیگر با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) شهدای عزیز و منویات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تجدید پیمان کنند.

 تا به توفیق الهی  جهانیان  نظاره‌گر خلق حماسه ماندگار دیگری از ملت بزرگ و بصیر  ایران اسلامی، در این شرایط حساس کنونی باشند.

اجتماع حماسی بزرگداشت نهم دی در شهر قزوین روز شنبه  09/10/ 1402  از ساعت 10 در میدان آزادی با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم بزرگداشت نهم دی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان ساعت 15 دانشگاه بین الملل و بعداز نماز مغرب و عشا مسجد ولایت قزوین در روز شنبه 9 دی برگزار می‌شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز