خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

نظارت‌ها بر بازار شب یلدا در قزوین تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۰۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از تشدید بازرسی‌ها در بازار شب یلدا و بررسی پرونده‌های این حوزه در شعب ویژه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور گفت: برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و پایش بازار شب یلدا در گشت‌های سیار، از انبارهای نگهداری کالاهای اساسی، بنکداری‌ها، میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های بزرگ به ویژه رسته‌های صنفی آجیل، خشکبار، شیرینی، گوشت، مرغ و تخم مرغ سرکشی و با هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و ندادن فاکتور برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: برای پیشگیری از پدیده‌های بی‌ثبات کننده بازار و برخی سوء استفاده‌ها از نیاز مردم به اقلام شب یلدا، در شعبه ویژه‌ای به شکایات مردمی و پرونده‌های ارسالی از دستگاه‌های نظارتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی به مسئولیت اتحادیه‌ها در پیشگیری از تخلفات صنفی، اجرای قوانین و مقررات همچنین پایش قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: اتحادیه‌ها کنشگران اصلی اقتصاد جامعه هستند و در شرایطی که بازار دچار نوسانات کاذب قیمت‌ها است باید مسئولیت بپذیرند و نقش آفرینی کنند.

این مسئول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز