خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

رزمایش زمستانه به کاهش حوادث ترافیکی قزوین کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۰۹۵

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در استان قزوین بیش از 6 هزار کیلومتر راه وجود دارد و باید برای پدیده‌های جوی بویژه در گردنه‌هایی مانند آوج و کوهین آماده باشیم که در زمایش زمستانه این امکان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رزمایش طرح ترافیکی زمستان صبح امروز با حضور پلیس راه و راهور، راهداری و عوامل امدادی در محل قرار گاه پلیس راه واقع در عوارضی قزوین_زنجان آغاز شد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در این مراسم با اشاره به هدف برگزاری این رزمایش گفت: با اجرای این رزمایش که تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت، هماهنگی برای ارتقای امنیت در جاده‌های استان انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: در سال جاری شاهد افزایش تردد در سطح راه‌های استان بودیم؛ اما با اقدامات صورت گرفته حوادث زیادی نداشتیم و قزوین، دومین استان برتر در حوزه ترافیکی به شمار می‌آید.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: برای انجام اقدامات لازم در مسیرهایی که با احتمال کولاک مواجه هستند، خودروهای پلیس کمک‌دار شده‌اند تا بتوانند درصورت نیاز عملیات لازم را انجام  دهند.      

وی تاکید کرد: سطح ایمنی راه‌ها در فصل زمستان کاهش پیدا می‌کند؛ از این رو لازم است رانندگان همواره هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در روزهایی که وضعیت جوی نامناسب است سفرهای غیرضروری نداشته باشند.

ذاکری منش گفت: علاوه بر نیروهای پلیس راه و راهداری دهیاران و بخشداران هم در زمستان برای کاهش حوادث و مدیریت وضعیت ترافیک کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز