خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

برچیده شدن رژیم صهیونیستی uقب‌نشینی آمریکا از کشورهای اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۶۷

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:درحال حاضر شرایط وخیمی برای رژیم صهیونیستی به وجود آمده است، برچیده شدن رژیم صهیونیستی به معنای عقب‌نشینی آمریکا از کشورهای اسلامی است.

به گزارش ایلنا، مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های نظامی با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در این شنست گفت: این گونه با هم بودن‌های صنفی و سنخی عمل کردن به آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعاً» است و در این جلسات آشنایی، هم‌افزایی و تبادل تجارب اتفاق می‌افتد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: مطابق فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی جهان در حال تحولات عظیم است، رژیم صهیونیستی ملت نیست، برای اینکه ملت به معنای آدم‌های ریشه‌دار و اصیل هستند، این‌ها آدم‌های آواره‌ای هستند که ملت نیستند، از آن جایی که دولت‌ها را ملت‌ها پدید می‌آورند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی دولت هم نیست، پادگان و پایگاه نظامی مانند پایگاه دیر الزور، عین‌الاسد و سفارتخانه‌هایی است که جاسوس‌خانه‌های آمریکا در کشورهای مختلف هستند، در این ایام ثابت شد که سرزمین‌های اشغالی یک پایگاه آمریکایی است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امروز شرایط بسیار فراهم شده که بساط صهیونیست‌ها از جهان جمع شود، فرار و استعفای جمعی نظامیان صهیونیستی در حال رخ دادن است، نفرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی از دولت صهیونیستی به خوبی مشهود است، همچنین نفرت و قیام جهانی، اتحاد و انسجام مسلمانان، سرافکندگی سران کشورهای اسلامی که همسویی با رژیم صهیونیستی داشتند و اکنون مجبور شده‌اند اخلاق خود را عوض کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: همه این‌ها باعث شده شرایط وخیمی برای رژیم صهیونیستی به وجود آمده است، برچیده شدن رژیم صهیونیستی به معنای عقب‌نشینی آمریکا از کشورهای اسلامی است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: قوم مسیحیت مطالباتی دارند، از ما سؤالاتی می‌کنند، از نظر فکری، عقیدتی، سیاسی و جهات گوناگون سؤال دارند، ما باید این‌ها را در حیطه‌های کاری خودمان جدی بگیریم.

وی یادآور شد: اکنون باید مهم‌ترین دغدغه ما این باشد و لبه تیز نگاه ما مقاومت اسلامی باشد و ببینیم در هر ارگان و نهادی هستیم در باب مقاومت اسلامی چه تأثیری داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امروز می‌بینیم در مراکز کفر، الحاد و استکبار نظیر نیویورک و واشنگتن تظاهرات چند هزار نفری شکل می‌گیرد، در رژیم صهیونیستی نیز نسبت به سران صهیونیست‌ها اعتراضاتی بلند است، اکنون که این شرایط را می‌بینیم بسیار شاکر خداوند هستیم، ایران قیام کرد، امام (ره) از تبعید آمد و انقلاب اسلامی پیروز شد، اگر جهان قیام کند منجی عالم بشریت (عج) ظهور خواهند کرد.

عابدینی عنوان کرد: معلوم می‌شود اکنون رسالت جدی ما این است که مردم را به این قیام جهانی آگاه کنیم، رفتارهای ما مردم را به اسلام می‌کشاند و باید در این راستا گام های بلند و موثری برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز