خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد؛

پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه راه آهن خرم آباد - دورود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۸۸

استاندار لرستان از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه راه آهن خرم آباد - دورود خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن خرم آباد - دورود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۷ کارگاه در پروژه راه آهن خرم آباد - دورود فعال می باشد و تاکنون پنج هزار میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

وی افزود: در مجموع عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن خرم آباد- دورود تاکنون افراد بسیاری تلاش کرده اند و نباید تنها به این دوره مختص شود، چراکه از ابتدا تلاش شده است اما این پروژه از سال ۹۷ راکد بود و سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی آن مجددا آغاز شد.

استاندار لرستان با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه گفت: در سفر ۱۴۰۰ رییس‌جمهور به استان مصوب شد اجرای این طرح به صورت جدی دنبال شود که مرداد ۱۴۰۱ قرارداد جدید این پروژه منعقد و شهریور امسال آغاز به کار کردند.

زیویار بیان کرد: اکنون ۶۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و پنج هزار میلیارد ریال تاکنون برای آن هزینه شده است که انتظار می رود حمایت ویژه از این پروژه ادامه داشته باشد، چراکه نیاز اساسی استان است.

وی خاطرنشان کرد: طی چند ماه گذشته قرار گاه خاتم ۶ و ۷ درصد کار انجام داده است، نکته قابل تامل اینکه چند درصد کار انجام شده قسمت سخت کار بوده است.

استاندار در خصوص تملک اراضی که در مسیر پروژه قرار دارند، اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای تملک اراضی قابل مقایسه با اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه نیست، شرکت ساخت مذاکرات لازم را برای رفع این مشکل انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز