خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد؛

تخصیص ۳۷ هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۵۹۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: امسال ۳۷ هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به این استان تخصیص یافته است.

به گزارش ایلنا، سمانه حسن پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون براساس مصوبات سفر ریاست جمهوری ۶۴ هزار میلیارد ریال تخصیص اعتبارات عمرانی لرستان است که از این میزان ۳۷ هزار میلیارد ریال امسال تخصیص یافته است.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای در اختیار وزارتخانه‌ها و در قالب ردیف‌های ملی شناور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان اظهار داشت: هر ساله این اعتبارات احصا و طی مکاتبات با دستگاه‌های اجرایی و در شورای برنامه ریزی مطرح می‌شود که مکاتبات مورد نیاز از تابستان گذشته در استان انجام شده است و امروز برای دومین بار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح شد.

حسن پور ادامه داد: برای هر دستگاهی به اندازه ردیف موجود سهم بین پنج تا ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده است ، تلاش مدیران برای جذب اعتبارات از وزارتخانه ها یکی از ملاک های ارزیابی مدیران بوده و در جلسه آینده عملکرد دستگاه های اجرایی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در زمان لایحه بودجه ۱۴۰۳ بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید رایزنی لازم را مدیران داشته باشند تا بتوان در بعد وزارتخانه ای سهم مناسبی از اعتبارات پیوست شماره یک لایحه را داشته باشیم و پیگیری های لازم در سازمان برنمه بودجه کشور پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز