خبرگزاری کار ایران

کیفرخواست اشد مجازات برای قاتل وکیل شاهرودی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۴۳

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: کیفرخواست اشد مجازات برای مباشر در قتل «محمودرضا جعفرآقایی» وکیل شاهرودی صادر شد.

به گزارش ایلنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، محمدجعفر عبداللهی روز دوشنبه اظهار کرد: شهریور سال‌جاری آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی، دستگیر و دستور انتقال وی به محل وقوع جرم صادر شد.

وی با بیان اینکه پس از بازسازی صحنه وقوع جرم، مظنون به قتل «جعفرآقایی» اعتراف کرد، افزود: دستورات قضایی لازم در جهت رسیدگی سریع و دقیق به پرونده صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ابراز کرد: در ارتباط با این پرونده برای هشت نفر قرار جلب به دادرسی با اتهاماتی از قبیل؛ مباشرت و معاونت در قتل و کمک به خلاصی متهم صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در کیفرخواست از دادگاه صالح، اشد مجازات برای قاتل و معاونان در بزه درخواست شد، تصریح کرد: امنیت مولفه‌ای است که به هیچ عنوان نباید خدشه‌دار شود.

این مسئول قضایی ادامه داد: وقتی افرادی با برنامه‌ریزی قبلی قصد تعرض به آزادی مشروع شهروندان را دارند باید منتظر برخورد قانونی و عبرت آموز دستگاه قضایی باشند.

به گزارش ایلنا، قتل وکیل شاهرودی بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ و در مقابل چشمان خانواده‌اش رخ داد و وکیل به خاطر اصابت چندین گلوله جان باخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز