خبرگزاری کار ایران

آژانس مسافرتی مشهور متخلف در مشهد پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۰۶۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در راستای تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌ها در حوزه دفاتر فروش بلیط هواپیما و قطار یک واحد صنفی آژانس مسافرتی مشهور در مشهد پلمب شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مرتضی مدنی در این خصوص افزود: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان با حضور رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت در بازرسی به عمل آمده از یک واحد صنفی آژانس مسافرتی به دلیل احراز تخلف گرانفروشی در فروش بلیط قطار، منجر به پلمب این واحد شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با نصب پارچه تخلف بر سر در واحد و پلمب واحد متخلف، پرونده تشکیل شده در همین خصوص جهت رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد ارسال شد. 

مدنی افزود: بازرسی در حوزه دفاتر فروش بلیط هواپیما و قطار به همین منوال استمرار خواهد داشت و تعزیرات حکومتی در راستای احقاق حقوق مردم با احدی تعارف ندارد و با متخلفین در چهارچوب قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد. 

وی در پایان گفت: از مردم شریف استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و شکایات در حوزه دفاتر فروش بلیط هواپیما و قطار و همچنین در حوزه بازار این اداره کل را مطلع سازند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به شکایات آنها رسیدگی شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز