خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبرداد؛

اشتغالزایی برای ۷۵۰۰ نفر با احیای ۲۲۰ واحد راکد در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۴۹۳

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از اشتغالزایی ۷۵۰۰ نفری با احیای ۲۲۰ واحد راکد در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سید امیر حسین مدنی روز پنجشنبه، ۱۸ خردادماه در جشن کارگری احیای ۲۲۰ واحد راکد تولید صنعتی آذربایجان شرقی که با حضور رئیس جمهور در کارخانه ماشین سازی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال گذشته با احیای این تعداد واحد راکد در استان برای بیش از ۷۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: تمامی این احیای واحدها بر اساس صحت سنجی انجام گرفته و ریز اسامی تمامی این واحدها مشخص است.

وی افزود: اکنون زیست بومی در حوزه احیای واحدهای اقتصادی در دولت سیزدهم در حال خلق است که مجموعه‌های مختلف  سراسر کشور دست به دست هم داده و با تسهیلگری باعث رونق تولید و بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید می‌شود. 

مدنی گفت: در حوزه تامین مالی از محل خط اعتباری و اوراق قبلا ۱۰۰ میلیارد تومان در یک ماه می‌توانستیم تامین کنیم اما در ماه‌های اخیر بالغ بر  ۴۵۰۰ میلیارد تومان از خط اعتباری برای تامین مواد اولیه هزینه شده است. 

وی افزود: در سال گذشته مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان منابع از فرابورس برای احیای واحدهای راکد در کشور جمع آوری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز