خبرگزاری کار ایران

افزایش بستری بیماران کرونایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۹۷

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: ۱۱ نفر طی شبانه روز گذشته به جمع بیماران بستری کرونایی در بیمارستان های استان اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسن ارداقیان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان قزوین بستری هستند که این آمار در ابتدای هفته ۲۴ نفر بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین همچنین اظهار داشت: وضعیت سه تن از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان قزوین نامساعد و حال آنها بد است.

ارداقیان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته سه بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان های قزوین ترخیص شدند.

او گفت: برخلاف تصور بسیاری از افراد جامعه کرونا تمام نشده و هنوز هم افراد را درگیر می کند بنابراین شهروندان به ویژه مبتلایان به بیماری های زمینه ای باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و کسانی که دارای علائم بیماری هستند باید شرایط قرنطینه ای را رعایت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: تزریق واکسن یادآور، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در اماکن پرازدحام هنوز هم از شیوه های موثر پیشگیری از ابتلا به کرونا به شمار می روند که باید مورد توجه شهروندان قرار بگیرند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۵۵ هزار مورد بستری ناشی از ابتلا به این ویروس در بیمارستان های استان قزوین به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز