خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه مراکز علمی و دانشگاهی بسیار حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۳۳

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه توسعه مراکز علمی و دانشگاهی بسیار حائز اهمیت است، گفت: باید مهارت‌آموزی مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و دانشگاهی بسیار حائز اهمیت است، باید مهارت‌آموزی مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی قرار بگیرد، عموما در مراکز علمی مباحث به‌صورت تئوری بیان می شود، بنابراین این فارغ‌التحصیلان در تمامی مقاطع جذب بازار کار نمی شوند، دانشگاه پیام‌نور این مسئله را به‌صورت پایلوت پیگیری کنند.

وی افزود: باید پیوند بین دانشجویان و اعضای هیات علمی برای پر کردن خلاءهای موجود و جهاد تبیین استفاده شود، دانشگاه‌ها باید پرچم‌دار جهاد تبیین باشند، ظرفیت علمی عظیمی در دانشگاه‌ها وجود دارد که باید از آن به بهترین نحو استفاده کنیم.

حیدری با بیان اینکه باید روایت اول در حوادث توسط نیروهای داخلی و انقلابی انجام شود، یادآور شد: اگر این کار انجام شود می توان ابتکار عمل را به دست گرفت، در غیر اینصورت دشمن ابتکار عمل را به دست می گیرد و دچار آسیب می شویم.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ظرفیت‌های علمی و پژوهشی بسیاری در استان وجود دارد، می توان این استان را برای برگزاری همایش‌های علمی، رویدادهای پژوهشی، اردوهای علمی و پژوهشی باتوجه به ظرفیت‌های گردشگری و ... در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: نباید بین مراکز علمی و پژوهشی شاهد موازی کاری باشیم، باید بتوانیم با هم‌افزایی از تمام ظرفیت‌های دانشگاهی موجود در استان استفاده کنیم، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری در این راه می تواند موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز