خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان:

کتاب‌های درسی دانش آموزان قزوین از ابتدای هفته آینده توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۶۱

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کتاب‌های درسی دانش آموزان قزوین از شنبه ۲۰ شهریور ماه از طریق مدارس توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نجم الدین فلاح شکروای با اشاره به توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان گفت: توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان از شنبه ۲۰ شهریور ماه از طریق مدارس استان آغاز می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: پیش از این قرار بود کتاب‌ها از ۱۰ شهریور توزیع شود که به علت بسته بودن سامانه کتاب‌ها این امر با تاخیر انجام می‌شود؛ اکنون سامانه برای افرادی که موفق به ثبت سفارش نشده و برای ویرایش اطلاعات در دسترس قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: درحال حاضر ۲۱۰ هزار دانش آموز برای دریافت کتاب‌ در سامانه ثبت نام کرده‌اند، این در حالی است که ۲۳۵ هزار دانش آموز در استان وجود دارد.

شکراوی گفت: مدیران مدارس می‌توانند تا ابتدای مهر ماه برای افرادی که موفق به ثبت سفارش نشده‌اند به صورت گروهی کتاب سفارش دهند و بعد از این تاریخ اولیا باید به صورت فردی سفارش خود را ثبت کرده و دریافت کتاب‌ها را از طریق پست پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز