خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر شیراز مطرح کرد:

فرآیند سخت صدور مجوز فسادآور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۴۲۹

رئیس شورای شهر شیراز ، فساد را یکی از مخرب ترین موانع رونق تولید ملی دانست و گفت: اگر فرآیند صدور مجوز سخت باشد سرمایه‌گذار را به سمت فساد سوق خواهد داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرزاق موسوی در اولین جلسه صحن علنی این شورا در سال جدید با اعلام این مطلب با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها افزود: چرا برخی مجوزها در بازار با قیمت های میلیاردی خرید و فروش می شود؟

موسوی گفت: در اجرای وظایف شهرداری و سازمانهای خدمات رسان، شورا طی مصوبه ای شهرداری را موظف کرد، ۲۲ بازارچه تهیه و توزیع محصولات کشاورزی و مشخصاً میوه و تره بار از تولید به مصرف را با کمک سازمان‌های ذیربط ایجاد کند که شهرداری، در تأمین زمین و ایجاد بازارچه خیلی خوب عمل کرد اما در راه‌اندازی به نظرمی رسد سازمان میادین موفق نبوده است. 

وی ادامه داد: بازدید از این بازارچه‌ها نشان می‌دهد که تعداد اندکی از این بازارها راه اندازی شده و باید بررسی شود که چرا سازمان میادین نتوانست به تعهدش به خوبی عمل کند هرچند که در روز افتتاح این بازارچه‌ها نیز اعلام شد که گزارش اقداماتی را باید ارایه داد که انجام شده است.

رئیس شورای شهر شیراز با تاکید بر نگاه شورا و حساسیت بیشتر برای بررسی مصوبات ساختاری گفت: در سال۱۴۰۰ همه ما تلاش کنیم که بیش از گذشته، حاکمیت قانون را بپذیریم، اجرای عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض را از نزدیکان و دوستان خودمان شروع کنیم و در موقعیت های تعارض منافع مصالح و منافع عمومی را ترجیح بدهیم. 

وی خطاب به مدیران شهرداری گفت: ما باید طوری عمل کنیم که بتوانیم در هر زمانی و شرایطی از عملکرد خودمان دفاع کنیم، مدیران شهرداری خیلی مواظب باشند که اگر من عضو شورا سفارش کسی را کردم، کارش انجام شود و کسی که توصیه کننده ای ندارد، سرگردان باشد، قانون برای همه یکسان اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز