خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل استاندارد استان خبر داد؛

انجام بیش از 300 مورد بازرسی و آزمون دوره‌ای باسکول‌های ثابت همکف در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۸۱

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از انجام بیش از 300 مورد بازرسی و آزمون دوره ای باسکول های ثابت همکف در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسنعلی حسین پور  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون صحت عملکرد تعداد 301 باسکول ثابت همکف ( باسکول نقلیه چرخدار جاده ای) در استان توسط شرکت همکار تأیید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران مورد آزمون قرار گرفته و بیش از 80 درصد برنامه عملیاتی ابلاغ شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران در این زمینه تحقق یافته است.

حسین‌پور با اعلام این مطلب افزود: تعداد 370 باسکول در استان فعالیت دارد که باسکول‌های آزمون شده متعلق به  شرکت‌های تولیدی و خدماتی، شرکت‌های حمل و نقل، مراکز ذرت خشک کنی، مرغداری‌ها، سیلوها و مراکز خرید گندم است.

وی در ادامه افزود: طبق ضوابط قانونی همه وسایل مورد استفاده در داد و ستد عمومی باید در فواصل زمانی معین بصورت دوره‌ای مورد بازرسی و آزمایش صحت کار قرار گیرند و همچنین نصب برچسب گواهی آزمون معتبر صحت عملکرد ترازوهاب سنجش باسکول ها در معرض دید الزامی است. 

حسین‌پور در پایان خاطرنشان کرد: هم استانی های گرامی می توانند در صورت مشاهده وسایل توزین فاقد برچسب گواهی آزمون صحت عملکرد باسکول موضوع را از طریق درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir  و یا از طریق شماره تماس تلفنی 1517 و یا شماره پیامکی 10001517 ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز