خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اردبیل:

مولفه‌های اخلاقی حضرت زهرا برای تمام اعصار الگو و راهگشاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۳۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جامعه امروزی به تعالیم ارزشمند دینی و مولفه های اخلاقی حضرت زهرا به عنوان الگو و راهگشا نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مدرسه دخترانه یاس نبی (س) در سخنانی اظهار کرد: مکتب اسلام انسان را اشرف مخلوقات معرفی کرده و به زنان ارزش و اهمیت بالایی نسبت به سایر مکاتب قائل است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرزند دختر را لطیف ترین، با محبت ترین و مومن ترین فرد برای خانواده معرفی کرده و به جایگاه زنان و دختران ابهت بخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج نگاه فمنیستی در جامعه است افزود: اکنون دشمن بر مدل آرایش و ظاهر دختران برنامه ریزی کرده و با ترویج مدل های پسرانه می‌خواهد جنس مرد رادبرتر جلوه دهد.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: همگان باید در رابطه با این مسئله بیاندیشیم که  غرب همواره بجای تلاش برای پیشرفت علمی، اخلاقی، اجتماعی، ازدواج و تشکیل خانواده، فرزند آوری و تربیت نسل آینده توسط دختران و زنان، فقط در صدد بی حجاب کردن آنان است.

وی تاکید کرد: معلمان و کادر آموزشی مدارس باید همسو با خانواده در بصیرت افزایی نسل جوان و تبیین الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س) در بین دختران دانش آموز تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به مؤلفه های اخلاقی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: زندگی توام با پاکی و طهارت، حیا و ایمان مداری، همسرداری همراه با فداکاری در دفاع از مقام امامت و تربیت صحیح فرزندان از الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س) برای بشریت در تمام اعصار است.

حجت الاسلام جعفرزاده توجه به جریانات سیاسی و اجتماعی جامعه را از دیگر شاخصه های رفتاری حضرت زهرا(س) برشمرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در مقابل جهالت مردم زمان خویش و قدرت پرستی دشمنان از حضرت علی (ع) دفاع کرد.

وی افزود: حضرت زهرا (س) در تریبون مسجدالنبی به عنوان مرکز تصمیم گیری های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی جامعه، خطبه خوانی کرده و راه سعادت و رستگاری را برای مسلمان جهان نشان داد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز