خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

هیات‌های مذهبی اردبیل طلایه‌داران هیات‌های مذهبی کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۸۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هیات‌های مذهبی اردبیل طلایه‌داران هیات‌های مذهبی کشور هستند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در جمع اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت یک‌هزار و ۵۰۰ هیأت مذهبی در استان اظهار کرد: هیات‌های مذهبی اردبیل طلایه‌داران هیات‌های مذهبی کشور هستند که مسئولیت ما را در قبال انجام فعالیت‌ها سنگین می‌کند.

وی افزود: در دوره آموزشی مهارت‌افزایی علاوه بر هیأت‌های مذهبی، تشکل‌های مردمی مانند بسیج، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، انجمن‌های اسلامی و سمن‌های مردم نهاد حضور دارند که از هر تشکل چهار نفر اعم از مدیران، رابطان، فعالان رسانه‌ای و فعالان تربیتی در مجموع ۱۳۰ تشکل از برادران و خواهران در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: هیات‌های مذهبی در واقع هسته‌های مقاومت فرهنگی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستند تا در مقابل هجمه‌های فرهنگی و در راستای جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند و برگزاری این دوره به معنای جبران ضعف شرکت‌کنندگان یا هیات‌های مذهبی نیست، بلکه جهت دانش‌افزایی و تقویت مهارت‌های تبلیغ رسانه‌ای است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده از شناسایی مساجد فعال و اثرگذار و دارای نقش تمدن‌ساز در استان اردبیل خبر داد و افزود: از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تقاضا داریم برای معرفی مساجد و برنامه‌ها و نیروهای انسانی موفق و الگوسازی از آنها همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز