خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

حمایت از برگزاری رویدادهای استارت‌آپی، ایده نو و فناورانه در صنعت ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۴۷۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: رویدادهای استارت‌آپی، نقش مهمی در نوآوری و تولید محصولات با ارزش در واحدهای صنعتی ایفا می‌کنند که باید با حمایت از برگزاری این رویدادها و طرح ایده‌های خلاقانه و نوآورانه، برای ارتقاء تولید و صنعت استان استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در آغاز به کار رویداد استارت آپی صنعت پوشاک و نساجی استان اظهار داشت: طرح ایده‌های نو در افزایش بهره‌وری، تقویت روش‌های نوین و تجاری‌سازی واحدهای تولیدی تاثیرگذار است که باید از نظرات نخبگان و نوآوران برای صنعتی شدن استان و کاهش آلودگی‌های ناشی از واحدهای تولیدی استفاده کنیم.

علایی افزود: وجود کارخانه‌های مدرن نساجی و با تجهیزات پیشرفته و استقرار صفر تا صددرصد زنجیره تامین صنعت نساجی و پوشاک در استان، ایجاب می‌کند تا از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید، اشتغال و صادرات و تامین نیازهای کشور در این زمینه استفاده شود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان راهبر اصلی اجرای خوشه‌های صنعتی، از برگزاری هرگونه استارت‌آپ‌های صنعتی و مرتبط با خوشه‌های صنعتی حمایت می‌کند که امروز شاهد برگزاری استارت آپ صنعت نساجی و پوشاک در استان اردبیل هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان استان و مرکز رشد و فناوری دانشگاه محقق اردبیل برگزار می‌شود که خوشبختانه 76 طرح و ایده نو از سوی استارت آپ‌ها در این رویداد شرکت کرده‌اند که پس از بررسی و اعلام نظرات داوران، به نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز